Capitolul 18 " Death? "

3.1K 157 5
                                    

Am iesit din blestemata Londra . Ne indreptam catre Tonbridge , aici este locul unde nu o va putea gasi niciodata . Cautam cu Harry un loc unde puteam sta fara sa fim recunoscuti . Ma uitam prin jur dupa un loc mai retras . Pana cand ochii mi-au cazut pe o casa mai ciudata . I-am spus lui Harry sa opreasca pentru a putea cerceta mai bine acea casa inspaimantatoare . Avea 2 etaje , etajul unu si mansarda sau podul presupun . Era vopsita intr-un negru , ce-mi dadea impresia ca este arsa . Ma uitam atenta , parea lipsita de viata si nu parea sa traiasca cineva in ea . Era ciudata , cea ce imi placea foarte mult .

-"Asta e casa perfecta , de ea avem nevoie  ! " spun inca holbandu-ma la ea .

-"Atunci hai sa vedem ce putem face . " spune el zambindu-mi

Ies usor din masina pentru nu a putea deranja pe Perrie care dormea . imi imaginez cat de franta e dupa tot ce s-a intamplat . Ma bucur ca a scapat cu bine , ma bucur ca e in viata . Mergeam impreuna cu Harry catre casa lipsita de viata. Pe usa de la intrare era un afis interesant , chear ce aveam nevoie " Casa de vanzare sau inchiriat , pentru detali sunati la 55569696965 " . Numarul mii se parea cam dubios , dar na , toata lumea e ciudata . Harry scoate incet telefonul si formeaza numarul . Eu m-am indepartat usor de el . Analizam atenta casa . Ma invarteam in jurul ei . In spatele casei se afla o alta veranda . Am pasit usor scarila ajungand langa usa din spatele casei . Am atins usor lemnul negru putrezit . Am trasat o linie dreapta cu degetul pe peretele acelei case . Am ridicat usor degetul pentru a ma uita la el . Era murdar de negreala si praful peretelui . Mi-am dat imediat seama ca in acea casa nu a mai locuit nimeni de mult . Ceva ciudat se intamplase aici .

Am tresarit usor si am tipat scurt cand cineva mi-a atins spatele . M-am intors repede impingand acea persoana .

-"Tuu vreii sa morr ? " intreb inca speriata si putin sarcastica .

-"Hmm , scuze , ... " spune lundu-ma in brate " Am vorbit cu proprietari , sunt in drum spre aceasta casa ... sigur iti place cum arata ?? Adica e cam inspaimantatoare ." spune privindu-ma in ochi .

-"Mhm , imi place , aici nu isi va da nimeni seama ca suntem . Daca gasim o alta casa , mai draguta , si mai colorata , proprietari ne vor da la ziar si Mac o sa afle ca eu si Perrie suntem in viata . " ma uit in jos deja rosie de nervi .

-"Bine , ai dreptate . Hai in fata " spune tragandu-ma de mana .

Duap aproximativ 10 minute , o masina neagra stil epoca , parcase in fata casei . Din ea iesise un barbat si o femeie de aproximativ 30 de ani ambii . Amandoi aveau parul blond si ochi albastri , cea ce ma inspaimantat putin . Ce se intampla aici ? Ambii erau imbracati in negru la fel ca mine si Harry . Tipa purta o rochie lunga larga si-n in picioare avea niste botine cu toc destul de mare . Am dat "Buna ziua " politicos , apoi proprietari ne-au poftit in casa.

Am pasit in casa stranie . Totul parea curat si ingrijit . Inauntru era mobilat cu lemn lucios maro . Parea stilul vechii , cea ce imi placea .Ne-am asezat pe canapeaua cafenie uitandu-ma inprejur .

-"Cumparati sau inchiriati ? " intreaba blondul

-"Inchiriem , deocamdata " aud vocea ragusita a lui Harry .

-"Vreti s-o priviti mai bine ? " se baga si frumoasa blonda.

-"Nu , nu e nevoie , ne place . E pe gustul nostru " ma aud spunand . 

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum