Mai sunt fix 2 zile pana cand imi voi uni destinul cu Harry, 2 zile in care voi avea atat de multe lucruri de facut , 2 zile in care le voi petrece din plin impreuna cu Harry si fiica noastra . Am uitat sa mentionez ca o botezam in aceeas zii ? Ce poate fi mai frumos de atat ? Doua evenimente importante din viata mea se vor petrece in acelas timp .
Nu pot sa cred ca au trecut 2 luni de cand am nascut un ingeras . Un ingeras pentru care mi-as da viata , pentru care as lupta pentru orice numai ca sa fie fericita.
-"Este bine , mami ? " ma intreaba Harry .
-"Cred ca poza potrivita este asta " spun aratand cu degetul pe o poza cu ingerasul nostru .
Inca nu suntem hotarati cum vor arata invitatile fiecarei familii de la masa .
-"Asta este perfecta " spune bucuros .
Era ingerasul nostru imbracata intr-o mini blanita de leopard cu suzeta in gura si obraji rosi . Ochii ei albastri erau conturati perfect si mari . Este atat de perfecta. Si este fetita mea , a mea si a lui Harry .
Abea astept sa vina ziua cea mare. Deja simt emotiile care patrund in corpul meu. Este ceva atat de ...minunat. Ei 2 sunt minunati.
Pentru o secunda am uitat de tot stresul pe care l-am parcurs in ultimul an. De tot chinul pe care l-am indurat. De tot sangele care l-am vazut la viata mea. De Mac si Taylor. De Andreea care evident nu a murit. De Kattye si Riki . dar si de Amalia. Even s-a dovedit a fi un om bun. A dat dovada de incredere si ne-a povestit toate intentile lui. Vroia sa-si testeze sora. Care vroia sa ma omoare. Nu a vrut niciodata cu adevarat sa ma tina departe de Harry. El doar ii facea jocul susorii lui care vroia sa traiasca cu viitorul meu sot.
Amalia , a disparut cu Kattye si Riki . Nimeni nu mai stie nimic de ei. Si nu cred ca vom afla prea curand.
-"Doarme atat de frumos " spune Harry indragostit.
-"La fel ca tine , iubire " spun razand .
-"Nu credeam ca vom ajunge pana aici , te iubesc atat de mult "
-"Harry , esti tot ce si-ar putea dori o femeie "
***
-"Sophiaa grabeste-te " aud vocea mamei .
-"Inca putin , incerc s-o adorm pe Crystal "
-" E petrecerea burlacitelor , draga mea . Vin invitatele ."
-"Sophia , seara asta nu o vei uita in viata ta " spune Perrie fericita.
-"Stiu asta " spun mandra .
-"Mai trebuie sa adaugam niste bijuterii superbe si esti gata " imi spune Ellie.
-"Usor fetelor , nu trebuie sa fiu brad de craciun " spun amuzata .
-"Dar trebuie sa arati perfect ! Doar e petrecerea ta ! " ma asigura Danielle.
-"Daca voi ziceti " ma las batuta .
Oare cum o fii petrecerea burlacilor ? O fi inceput ? Vor fi si femei acolo ? Trebuie sa aflu neaparat ... poate dau o fuga pana acolo . Presupun ca seara asta fi foarte lunga .
***
-"Perrie miscate " spun grabita
-"Opa .. " se opreste la un geam si incepe sa rada fara oprire .
"Cee? Harry o sa plateasca pentru asta " spun ofticata.
-"Serios acum , la noi de ce nu erau barbatii sexy ? " intreaba suparata.
-"O sa fie " spun si o iau repede de maina ajungand inapoi in casanoastra.
-"Fetelor , sa inceapa distractia" spun deschizand usa , 2 barbati sexy (nu mai sexy ca HArry ) invadand casa .
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
Fiksi PenggemarNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...