-" Ok cheir m-am saturat de visele astea tampite. Cum saaa visezi asa ceva ? ..... Ămmm am innebunit , vorbesc singura in oglinda " spun uitandu-ma mai atenta fata mea care se reflecta in oglinda mare. Paream palida si foarte obosita. Imi mut privirea catre fereastra si observ ca inca este intuneric . Imi apuc repede telefonul si ma uit la ceas " Hmmm.... 4:23 " nu pot sa cred ca Kattye , era ceva gen vampir si cu sange pe ea sii aghhh fata ei era desfigurata ? Ma poate speria asa de tare. Ma bag inapoi in pat si incerc sa dorm.
Dupa cateva incercari de a adormi , nu reuseam. Fara aia desfigurata a ei.... si acum desfigurata pe bune , nu in gluma , nu ma lasa sa dorm.
Ies din camera si fug la Loius
deschid usa , dar nimeni nu se afla acolo. Semn pentru care nici nu s-a intors de acolo. Fug repede , pentru ca nu imi place intunericul si intru incet in camera lui Harry. Dormea ca un inger. Ei bine e timpul ca demonul sa-l trezeasca.-" Ermm... Harry " intreb atingandu-i umarul gol.
-" Taylor pleaca n-am chef de tine " âmm ? ... Sophiii ? Sophi ce cauti aici ? " intreaba zapacit. Mmmda ce bine ca esti in lumea reala.
-" Erm... am visat urat si imi e frica sa dorm singura , iar Louis nu a venit inca , ma gandeam daca ....." nu pot sa cred ca fac asta. " Poti te rog sa vii sa dormi cu mine ?"Spun inrosind. Ohh...
-" Îmmm desigur " spune pe un ton pervers si se ridica. Ohh doamne era doar in boxeri. Lesin. Ma holbam incet la pieptul lui binne facut si tatuat. Prin acele tricouri nu se vedeau chiar asa. Arataa chiar bine. Mi-am luat privirea de pe corpul lui , inrosind instantaneu . Ma bucur ca nu a observat asta . Se indreapta catre dulap si scoate o pereche de pantaloni trei sferturi confortabili si ii pune pe el. Linia "V" se vedea perfect , nu pot sa cred ca e asa peefectt !
-"Mergem ?" Intreaba eu trezindu-ma din lumea mea .
-" Daa.... da hai " ca de obicei balbaiala mea.
Ma uit in jos pentru nu a putea observa roseata obrajilor mei. Intru prima in camera si ma asez in patul mare . Harry se uita prin jur si stinge lumina. Aprind repede veioza de langa mine , pentru al vedea mai bine.
-" Si lui Zayn ii e frica de intuneric " spune si chicoteste incet.
Incep sa rad , iar el se aseaza langa mine. Intre noi fiind aproape jumatate de metru. Eu sting micuta lampa, lasand doar lumina lunii sa fie intre noi. Ma asez mai bine si ma intorc cu spatele.
-" Ai de gand sa dormi asa ? " ma intreaba intr-un mod pervers.
-"Asa cum ?" ma intorc cu fata la el. Acum intre noi mai erau cativa centimetri .
-" Vino mai aproape " ranjeste provocator. Balauri aceia revenind in burta mea si luptandu-se si mai tare.
Ma apropi si mai tare. Burta deja devinind si mai dureroasa. Mi-am pus capul pe pieptul lui , era asa de cad si primitor. El si-a tras mana peste a mea si a pozitionat-o pe pieptul lui. Era asa superb. 'nuuuu nuuu eraa , Sophiii revinoti si dataa de pe elll - dar nu pot e asaa dee offf..
-" Harry " spun incet .
Nu trebuia sa ma duc de la inceput la el. Daca ne prinde cineva ceee ne facem ? E de ajuns ca poate maine poza aceia va ajunge pente tot in lume " Daca ne vede cineva poza aceea ?" Sunt deja speriata .
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...