Capitolul 33 " Opss "

1.9K 95 3
                                    

Asteptam ca Danielle sa plece la dansuri pentru a intra in casa ei . Asteptam de ceva timp , ceea ce ma cam enerva .

Am mers putin catre geamul livingului si am tras incet cu privirea . L-am putut vedea pe tatal ei uitandu-se la televizor si pe Valerie cum o imbratisa pe Dani  , semn ca ea tocmai pleca . M-am dat incet inapoi dupa perete pentru a ma face si mai nevazuta , apoi am auzit usa de la intrare trantindu-se. M-am uitat dupa perete si am vazut-o pe Dani cum se indeparta de casa. am mai asteptat inca 5 minute ca sa fiu sigura ca s-a indepartat si mai mult apoi am dat buzna in casa pe usa din spate.

Am trantit usa ca sa ma fac auzita , iar ochii lui Valerie au cazut pe mine. S-a ridicat ca si arsa de pe sotul ei pe care il saruta cu multa pofta. Dezgustator ! Se uita speriata la mine si ma analiza farte atenta. Tatal Daniellei statea nemiscat pe canapea si ma privea si el cu frica .

-"Hei dragilor !" spun cu accentul irlandez .

-"c-c-cine esti ? " intreaba balbaindu-se Valerie .

-"Dusmanul tau cel mai mare . ... ia zimi , nu te asteptai la asta nu-i asa ?" ii rad in fata .

Am facut cativa pasi mai in fata analizand totul . Casa era destul de draguta , ar fii atat de urat sa o distrug . Ehh , Chiar nu-mi pasa ! 

-"Stai departe ! " spune domnu asta prostut cand vede ca ma apropi destul de mult de sotia sa.

-"Ca de nu ce ? " spun razand . 

-"Ca vei regreta ! " aproape tipa nervos  venind catre mine .

Intr-o fractiune de secunda imi scot pistolul din buzunarul din spate si apas pe tragas si Imediat l-am vazut pe barbat prabusindu-se la pamant .

-"Christian ! " tipa Valerie izbugnind in plans aruncandu-se langa el .

-"Dragut nu ? " rad si imi dau masca jos . 

-"Tu ! " spune ea dur si speriata.

-"Eu ! Ei bine Valerie.. nu ai cum sa scapi de mine . Niciodata ! Stiu absolut totul despre tine " zambesc victorioasa catre ea .

-"Nuu ! Tu nu stii absolut nimic despre mine ! "  

-"Esti sigura ? " intreb razand .

-"Valerie , te rog , inceteaza " incearca sa spun Christian .

-"Nuu ! Chiar te rog , Valerii , vrei sa ma asculti ? Sau mai bine zis ' Mincinoasa familiei ' ! "

-"Taci ! Taci ! " tipa ea la mine .

-" Nu , nu , nu , nu . Nu o sa tac, doar trebuie sa stie si Christian adevarul . Nu-i asa ? " 

-"Adevar ? " intreaba el putin socat . 

- "Cum sa incep ... ? Valerie nu e chiar cine pare , te-a mintit dragule , te-a inselat " spun  razand " inainte s-o cunosti ea lucra la un bar ca doamna de companie . Si ce mai doamna . Ahh , si ce crezi . Danielle nu , deci nu este copilul tau " fac o pauza pentru a rade " Este facuta cu fratele tau , Christian " 

Christian se uita la ea speriat si socat . Nu cred ca s-a gandit niciodata la asa ceva. Ma intreb ce este acum in mintea lui . Ce gandeste ....

-"Cumm ? " intreaba el aproape de sfarsit .

-"Uite cum facem .... te omor si pe tine .. bla bla . Scap de voi doi .. Danielle sta cu Liam toata viata ... Bla bla .. Dau foc la casa. Si atat. ." spun si-mi dau ochi peste cap .

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum