~ -“Louiiii “ spun eu coborand scarile in ggraba aproape cazand. Eraaa chiar ell , era acolo langa alti 4 baieti . Am fugit pana la el si l-am strans puternic in brate.
-“Maa sufociii , da-mi drumul micuta maimutaa ! “ a spus el aproape sufocat. Puteam sa aud chicotelile baietilor. “Mi-a fost dor de tine maimutico ! “adauga el .
-“Si mie Willi !” atunci am auzit cum baietii au inceput sa se prapadeasca de ras. Cand m-am intors cu fata la ei , au inceput toti sa-mi zambeasca si sa-mi faca cu mana . Zayn , Niall , Liam si , cand am ajuns cu ochii in dreptul tipului cret cu ochii verzii nu mi-am putut lua ochii de la perfectiunea lui.Ma holbam la el ca o tampita. S-a uitat la mine si mi-a zambit facandu-mi cu mana, si spunand toti in cor un mare “ Buna ! “ se vedea pe fata lor ca sunt fericiti sa fie acasa. ~
Imi aduc aminte cand baietii s-au intors acasa , parca ar fii fost ieri .Imi e foarte dor de toti , dar sper ca planul meu sa mearga , ei bine , mai am de asteptat 5 luni pana cand micutele mele Darcy si Ariana o sa se nasca . Pe Harry nu l-am mai vazut , de fapt nu l-am vazut nici cand a venit atunci prima data , aici in Sheerness . Il uras pe Even , jur ca o sa regrete .
Amalia incearca sa ma faca sa imi amintesc cate ceva din trecutul meu , dar nu-i pot spune ca eu mi-am revenit . Nu prea am incredere in ea . Este sora noului meu dusman .
Azi este ajunul craciunului , da , este primul meu craciun departe de familie si prieteni . Afara ninge incontinu de ieri seara .Sincera sa fiu , nu mai pot rezista fara Harry . Il vreau langa mine , vreau sa-mi puna mana pe burta si sa le simta pe micutele noastre balerine . Chiar de acum incep sa danseze in pantecul meu . Incep sa cred ca vor fi niste mici nazdravane .
-"Sophia ? Unde esti ? " aud vocea Amaliei .
-"Aici , Amii ! " spun indesand poza lui Harry in buzunarul pantalonilor mei .
-"Uite laptopul meu , poti face ce vrei tu pe el , Even a plecat " spune gingas.
-"Imi poti spune te rog cate ceva despre trecutul meu ? " intreb ca si cum nu as sti .
-"Sophia , tu faci parte dintr-o familie de criminali , nu am vrut sa-ti spun asta pana acum , credeam ca o sa te speri , dar esti puternica stiu asta . Even vrea sa fii numai a lui , dupa ce nasti o sa-ti dea copii la orfelinat , o sa faca in orce mod posibil sa accepti . Uite Harry nu-i o persoana rea , el chiar te iubeste si a incercat sa te caute si in gaura de sarpe . Parintii si prieteni tai sunt terminati , numai Harry crede ca tu traiesti . "
-"Criminali ? Nu pot fi ruda cu niste criminali "spun parand infricosata .
-"Ei nu iti vor rau , si tu erai una dintre ei . Una chiar foarte buna "
-"Uite , te rog , ajunge . Putem te rog sa iesim putin prin parc ,aam nevoie de aer curat , noi 3 avem nevoie " spun punandu-mi mana pe burta .
-"Bine , imbracate ma duc sa dau un mesaj "
Mesaj ? Oare cui ?
~Harry POV~
"Veniti in parcul din centru . Sunt singura acasa iar ea vrea sa iesim toate 4 la aer -AmaliaxX "
-"Noi 4 ? " o intreb pe Allison mirat .
-"Vom vedea " spune ea comfuza .
~Sophia POV~
-"Micutele au inceeput sa se joace ? " ma intreaba zambind Ami.
-"Daa , sunt niste adevarate balerine " spun zambind.
-"Cred ca cuiva ii e dor de tine " spune ea ranjind .
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...