Ma uitam la aceea pizza cu atata pofta , parca timpul se opreste in loc si totul se misca foarte incet . Louis statea cu cele 8 cutii de pizza in mana si cu banii in cealalta.
-"Louiss , hai odata omulee ! " tip eu nerabdatoare .
-"Gata gata " spune razand inchizand usa .
Mi-a dat o cutie deoarece stia ca nu mai pot rezista , copilului meu ii este foame , iar poftele mele sunt prea mari
-"Parca as fii si eu insarcinat " incepe sa rada Niall cu pizza in gura.
-"Am auzit ca daca un barbat a facut-o cu alt barbat , care defapt este homexual si si-a facut schimbare de sex , ramai insarcinat . Deci s-ar putea sa fii ... cine stie cu ce 'fata' te-ai culcat " spun serioasa .
-"Ceee ? " intreaba inecandu-se si parca inghetand de frica .
-"Data viitoare intreaba fata daca si-a facut schimbare de sex " spun razand .
Toti ne uitam atenti la el , aproape il apuca plansul pana cand cei 4 baiati nu au mai putut sa-si abtina rasul .
-"Cee vii se pare asa amuzant ! " tipa el ridicandu-se "Sunt insarcinat ! Ar trebuii sa fiti speriati ! " tipa panicat .
-"Frate , facea misto de tine ! " spune Liam tinandu-se de burta.
-"Serios ? " spune incepand sa se relaxeze "Tu ai vrut-o Tomlinson , ti-o fac eu dupa ce nasti " spune malefic incepand sa manance iar .
-"O nu zau " spun razand. " Hmm , frate " incep sa rad iar " Cum ai crezut ca un barbat poate ramane insarcinat ?"
-"Ai spus-o sincer "
Am simtit cum ameteala incepe sa ma ia , mi-am pus mana pe a lui Harry , stand nemiscata cateva secunde.
-"Sofia , te simti bine ?"
-"Cred ca o sa .. o sa vomit " spun mai in soapta.
M-am ridicat de pe canapea incepand sa fug catre baia de la parter , care evident nu stiam unde este .
-"Baietii ! Unde este baia ? " tip panicandu-ma .
-"A doua usa de la bucatariee ! "
***
Sateam in pat alaturi de parintii mei , Louis si Harry . suntem de vro jumatate de ora asa , Povestim , radem , planuim nunta si batezul
-"Cum o s-o cheme pe micuta ? "
-"Inca nu stiu " spun zambind .
-"Ne-am gandit la mai multe nume " spune Harry.
-"Ce spuneti de Crystal ? " intreaba Louis .
Ma uitam la Harry si el la mine , numele asta e minunat .
-"Iti jur Louis , numele asta e superb " spune Harry total indragostit .
-"Ma bucur ca v-am putut ajuta " spune el zambind.
-"Ma bucur ca sunt acasa , chiar daca nu e vechia casa " spun punandu-mi mana pe burta .
-"Si noi ne bucuram , iubito " spune mama .
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanficNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...