Anuntt !!

1.3K 47 0
                                    

Deci , buna ^_^ ...

Ok , cum sa incep .... m-am gandit mai bine sii , nu stiu cum sa spun .. nu vreau nici sa va dezamagesc  sau ceva de genul .. orcum nu este nimic grav , zic eu ... :-? vreau sa iau o pauza ... mai sunt fix 2 saptamani pana la examene si vreau sa mai repet ,bla bla , stiu neimportant , dar sincer chiar as vrea sa scriu , chiar imi face mare placere atata timp cat este si prima mea povveste si o ador foarte mult cu rele si bune . Vreau sa va mai spun ca urmatoarea parte va fii ... cred ca peste o luna , pe 1 iunie sau mai tarziu nu stiu sigur , imi pare rau ... si mai vreau un lucru .. SA NU  UITATI CARTEA , pe langa asta mai am o surpriza pentru voi , ca sa nu va plictisiti asa .... am facut o noua carte " Louise Peters" este vorba despre o fata cu puteri supranaturale si este un F.F tot cu Harold Sexy Styles si urmatoarea parte va aparea pe 1 iulie....siiiii mai am o surpriza pentru voiii :O da asa-i .. asta e asa mai pe placu vostru cred .. va fii o a 2-a carte :o aaa <3 da si eu abea astept sa-mi scriu ideile acolo ..doar ca aceea carte va fii despre viata fetitei Sophiei si a lui Harry dar in mare parte tot despre acelas lucru va fii vorba .. criminali ,sange , bla bla...

Va multumesc ca ma intelegeti , iarr :* va iubesc , cartofiori . <3

http://www.wattpad.com/story/13106474-louise-peters-harry-styles-f-fiction-1-iulie - linku de la povestea noua .. sau da-ti pe profilul meu si o gasiti acolo :D

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum