Capitolul 37 "First night of love."

2.1K 101 8
                                    

Suntem pe la sfarsitul lui septembrie , iar afara inca mai este cald si frumos . Baietii au decis sa mergem intr-o vacanta , la mare . Dar Perrie si Ellie nu prea au fost de acord , asa ca am decis sa plecam doar noi 6 si pe cele 3 fete sa le lasam la parintii mei acasa . Acolo unde sunt in siguranta. Simteam sa ma recreez putin . Nu mai suportam toata presiunea asta . Victoria , Kattye , Riki , cele doua matahale . Perrie violata . Deja imi ajunse .

Saracul de Zayn abea mai o poate atinge . incerc s-o inteleg .Este prea mult pentru ea . Toata chestia asta cu Cookh a pus multe vieti in pericol . Poate ca era mai bine sa mor cand a vrut Mac , cu siguranta toti traiau bine fara nici  grija acum . Katye cu Louis , Mac cu Victoria , Taylor cu Harry , Liam , Danielle , Perrie , Zayn , Ellie cu Austin , iar Riki , gasea el pe cinevaa. Sau poate nu ar fii trebuit sa accept de la inceput sa ma mut in casa baietilor . Cred ca asta e cea mai buna vrinta .Dar , asta e ... totul a trecut , dar ceva ma macina . Viitorul .

~Two hours later~

Ma aflam in Mini Autocarul baietilor . aici eram doar eu cu Zayn , ceilalti inca se mai pregateau putin sau carau bagajele . Incercam sa-mi fac curaj sa vorbesc cu el . Nu imi era rusine sau ceva de genu , dar nu vroiam sa zic ceva gresit in legatura cu Perrie . Parea trist . M-am uitat mai bine la el cum butona telefonul si zambea timid din cand in cand .

-"Vorbesti cu ea ? " intreb dand din sparancene .

-"da " spune fericit .

-"Ma bucur ca acum nu ii mai e teama sa vorbeasca cu cineva " zambesc catre el .

-"Da " spune scurt zambind .

-"Sper ca vacanta asta sa ne ajute pe toti sa scapam de tote gandurile astea " spun oftand .

-"Si eu la fel , m-am saturat de toti cretinii , imi doresc sa-i pot omori pe toti ! " spune serios .

-"Visul va devenii realitate in curand . "spun privind in gol . 

-"Sunteti gaata ? " aproape tipa Louis sarind la volan .

-"Daaaaaaaaaa " spun si ceilalti baieti la unison sarind si ei in masina .

-"Bum , bum , bum " spune Niall dand drumul la muzica in timp ce manca o meldenea gigantica .

-"Niall ? De unde mama dracu ai aia ? " intreb mirata .

-"Comanda speciala pentru Niall , de ce crezi ca am asteptat atata ? " imi spune el aproape sufocandu-se mancand .

-"Usurel boy " spun razand .

-" Abea astept sa ajungem "spune entuziasmat Liam .

-"Usurel baieti , sunteti prea grabiti " .

~ When we arrived ~

-"Baietiii ! Ajutati-ma corul asta vrea sa ma inghitaaaa " aproape tipa unul dintre baieti .

-"Niall ! Descurca-te " tipe ranjind Harold al meu .

-"Am cam terminat , mergem ? " intreaba Louis .

-"Unde ? " intreb confuza.

-"In club " spune Zayn .

-"Duceti-va voi . Eu raman aici . Siii imi pot purta si singura de grija " spun aranjandu-mi camasa albastra putin transparenta peste costumul meu de baie galben neon . Se vedea bine cu pielea mea  bronzata ...

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum