Dimineata a venit repede. Soarele mi-a intrat in ochi puternic . Am deschis usor ochii , puteam auzii frumoasele valuri , pescarusii si cateva voci .M-am ridicat in fund si am vazut ca cortul era deschis si Harry nu era langa mine .
Am iesit din acesta si m-am intins putin. Soarele stralucea asa frumos pe cer iar apa era minunata .
-"Buna dimineata , raza de soare " aud vocea lui Harry , dar pana sa ma intorc acesta ma imbratisase pe la spate .
-"Buna dimineata , iubire " spun zambind .
-"Porumbeilor , ce ati facut aseara ? " intreaba razand Liam .
Pentru o secunda am simtit cum intregul meu corp incepe sa arda . Intregul meu corp era invadat de milioane de fluturasi numai cand gandul imi zbura la seara trecuta . Iubeam seara aceea .
-"De ce v-ati inrosit amandoi asa ? " intreaba Louis razand .
-"Deci e adevarat ! Stiam eu o sa avem nepotei " tipa Niall in gura mare auzind toata plaja .
Toti oamenii care se aflau prin apropiere si-au intors capul catre noi , zambind . Simteam ca explodez .
-"Stai ce ? E adevarat ? " intreaba Louis facand ochii mari .
-"Da , dar nu si faza cu nepoteii " rad si eu la randul meu .
-"Va dau 5 secunde sa fugiti . 1 , 2 ,3 ,4 , 5 ! " tipa Louis .
-"Fugitiii !!!! " tipa ceilalti baieti .
Am inceput sa fug impreuna cu Harry catre apa . Am intrat incet in ea incepand sa fug incet , dar apa ma cam oprea . In spatele meu era Louis care a sarit peste mine ducandu-ne la fund amandoi . M-am ridicat deasupra lui tragandu-l de falici .
-"Auuuu !! " a spus cand ne-am ridicat la supraafata " Obrajii meii ! " tipa acesta .
-"Hmm " spun si il mai trag odata .
-"Baietii !! iesitii , hai sa mancam ceva " spune Niall ca de obicei .
-"Ok " spunem toti in cor .
***
Seara s-a lasat repede peste plaja . toata ziua mi-am petrecut-o cu baietii prin mall-uri la cumparaturi . Nu cred ca o sa mai merg asa de des cu ei . Sunt in stare sa cumpere tot mall-ul .
Afara nu era inca intuneric , inca apunea soarele . N-am aruncaat toti bagajele si ne-am dezbracat repede apoi fugind cu toti catre mare si apa ei . ne-am jucat , stropit pana cand cerul a inceput se inegreasca , semn ca venea o furtuna . M-am dus langa Harry si l-am strans bine de mana .
-"Te iubesc " spun in soapta .
-"Te iubesc " imi spune si el la randul lui .
-"Ar fii cazut sa iesim , in curand va fii furtuna " ne spune Zayn .
-"Mmm , baieti ? " ne spune Niall .
-"Cee ? " intreb eu cand l-am vazut infricosat .
-"Repede iesitii !!! Un val maree !! " tipa Louis .
M-am uitat in spatele meu si am observat in val mare venind catre noi . Am inceput sa fugim toti cat am putut de repede catre mal , dar cand am simtit un val micut impingandu-ma in fata , mana mea s-a desprins de a lui Harry si ....... .
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...