Capitolul 9 "Secrets"

3.5K 180 0
                                    

Ohh , Kattye ce prostuta esti. Mi-ai dat mai multa putere decat credeai.

-"Ohh , nu chiar pentru ca am fost salvata " spun mandra

-"Ce?Salvata ? "Haa , normal

-" Hă , normal fraiero "

-"Cam mult tupeu " scuipa nervoasa , eu inchizandu-i telefonul in nas invingatoare.Ma indrept incet catre camera mea trantind usa , pentru a ma preface ca am iesit din ea. Ma indrept iar catre camera fratelui meu , intru incet fara sa mai bat si imi incep rolul.

-"Unde e Louis ?" spun 'infricosata '.

-"Nu stiu" spune intr-o sila uitamdu-se cu mandrie la mine. Ha , asta e a 2-a oara cand te dai de gol fraiero. Ies din camera si ma indrept catre camera lui Harry. Nu stiu de ce ma aflu in fata camerei sale . Bat la usa inconstienta si intru direct. Caut cu privirea prin camera , ochi oprindui pe usa de la baie. Se auzeau niste sunete de ...femeie ? Ma duc mai aproape pentru a putea auzi mai bine.

-"Da tata , Kattye e bine" .. Ce? Kattye? Ce legatura are Taylor cu ea ? "Nu tata , nu veni , te rog . Aici nimeni nu stie ca suntem surori." surori ?surori ? Nu pot sa cred , ele ascund asta de iubiti lor ? Ohh fetelor, nu stiti cu cine va-ti pus . Dintr-o data usa camerei se deschide si apare Harry. Se uita uimit la mine , dar eu socata ii fac semn sa taca.

-"Ce se intampla ?" spune in soapta

-"Nnn-nn-ii-nimic" spun balbaindu-ma. Taylor iesi din baie , eu speriindu-ma si mai rau. Acum usa era in fata mea , iar ea nu ma putut observa. Puteam auzi niste 'saruturi' , pun pariu ca erau doar din partea ei .

-"Hai sa mancam ceva , pun pariu ca iti este foame " spune ea precum o felina , eu dandu-mi 'ochi peste cap'.

-"Du-te tu prima , eu am mare nevoie la toaleta  " ohh... chiar nu vroiam sa stiu asta. Am auzit usa trantindu-se incet, iar niste pasi venind catre mine. Eu am iesit dupa usa , indreptandu-ma catre iesire.

-"Nu cred ca ai vrea sa iesi acum din camera.. nu cred ca a ajuns deja jos "

-"Dar tu ai nevoie la toaleta , nu cred ca pot sta" spun razand.

-"Nu e adevarat, am zis asta numai ca sa te salvez , care apropo tot nu mi-ai zis ce cauti aici " credeam ca ai sa uiti .

-"Eu trebuie sa plec" spun fugind catre usa camerei , el ajungand inaintea mea proptindu-se cu spatele de ea.Am incarcat sa-l dau la o parte dar a reactionat inaintea mea prinzandu-mi fata in palmele sale gigantice si sarutandu-ma .Atingerile lui ducandu-ma pe alta lume. Mi-am ridicat mainile ducandu-le catre parul lui cret stangandu-i incet buclele in maini. Limba lui se juca grijulie cu a mea , dandu-mi un sentiment placut.Sarutul se opri incet cu incet  , el odihnindu-si buzele moi pe gatul meu dand mici saruturi umede. Am simtit o piscatura mai apasata , durerea devenind din ce in ce mai tare, eu gemand usor , Harry ridicandu-si repede capu privindu-mi gatul triumfator.

-"Acum esti a mea !" a lui ? CE tot zice acolo ?

-"Defapt Taylor e a ta " spun razand

-"Ea nu are un semn care imi apartine pe gat " semn ? ce semn? Ma indrept catre o oglinda si observ o pata rosie pe gatul meu .Mi-am indreptat mana catre acea pata si am atins-o usor tresarind la contactul mainiii mele reci cu piepea calda " Cred ca ar fii bine sa tinem secret , chestia aia se va invinetii "

-"Cred ca Louis va fii foarte suparat  , bine ca am parul lung , si normal ca ar trebui sa tinem secret asta, adica daca afla ea , relatia ta nu v-a contunua bine si ....Hmm.. cred ca Taylor te asteapta" spun putin trista.

-"Cred ca poate sa astepte . Uite ce zici ca maine sa mergem sa ne plimbam pe undeva , sa ne cunoastem mai bine "

-"Zimi ora si va fii perfect " spun fericita.

-"Te sun eu cu o ora inainte "  spune punandu-mi pana pe obraz si mangaind-o. " Stii eu chiar.." a fost intrerupt de vocea cuiva ...

-"Harry ai vazut-o pe Sophii ?" urasc cand se intampla asta . Stai ce?

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum