Oameni astia aveau de gand sa se holbeze toata ziua ? Chiar ma speriau.
-" Vreti sa nu va mai holbati ? " intreb , deja devenea incomod.
-" Dar tu esti moarta , cum e posibil ? Am fost la inmormantarea ta !" reuseste Simon sa spuna dupa ceva timp.
-"Ei bine aia nu am fost eu , a fost o inscenare... am fost rapita impreuna cu Perrie , care apropo si ea traieste " spun ca si cum totul ar fii fost exact asa cum spun eu.
-" Ooo Doamnee cat ma bucur , pentru o secunda credeam ca esti fantoma " spune Simon apoi ma ia in brate.
-"Putem , va rog , sa inregistram odata ?" intreaba Harry , cred ca era gelos ... Jesus , asta-i cam amuzant.
Incep sa chicotesc facandu-i incet cu ochiul . Era chiar amuzant . Ma intreb ce o fii facut daca era un baiat mai tanar ...
-"You and I -" incepe Harry refrenul.
-"Nu ! Nu esti in largul tau ! Revinoti ! " ii atrage Simon atentia.
-"Te simti bine ? " il intreb.
-"Daca-mi dai un sarut imi v-a iesi perfect !" zambeste lasand la iveala gropitele.
Acele gropite in care ma topeam cand le vedeam. Mi-as da si viata numai ca sa ii le vad . Sunt asa perfecte . El e asa de perefect. Brusc o am simtit un sentiment putin neplacut. Emotie ... da , ma face nelinistita... Aveam emoti ? Oo , Domaneee ! Fluturasii si-au facut si ei aparitia . Dar este placut , pentru ca reactia asta este o dovada ca chiar m-am indragostit cu adevarat de el. Niciodata nu am simtit asa ceva pentru un baiat , nici pentru Riki care chiar am de gand sa-l fac sa dispara , exact cum am facut si cu frumoasa lui sora , asta o sa ramana secret . Vreau sa actionez singura , poate cu ajutorul lui Austin ,poate .
-" Hai vino aici ! " spun zambind.
Imediat vad cun fuge din cabina de inregistrari si ma ia pe sus pupandu-ma dezordonat dar si placut. E asa de dulce . Ador gustul lui , il ador pe el. Puteam auzi chicotelile tuturor si "o"-urile . Ma pus incet jos apoi s-a uitat in ochi mei . Era fericit , eram fericiti.
-"Acum ma simt mai bine " spune ranjind pervers .
Brusc un zambet tamp mi-a aparut si mie pe fata.
-"Sunteti asa draguti " spube tipul mai slab.
-"Voi doi sunteti impreuna ? " intreaba Simon.
Ma uit confuza la Harry . Noi chiar nu eram impreuna sau asa credeam. Adica , doar ne sarutam si chiesti dastea de indragostiti.
-"Da !" spune sigur pe el Harry.
-"Da? " intreb socata .
-"Da , de acum " spune zambind iar.
-" Oo , atunci e perfect " spun si ma intind pentru ai da inca un sarut.
-"Haideti odata , trebuie sa inregistram " spune strict Simon iar Harry fuge iar 'speriat ' in cabina de inregistrari .
***
Stateam plictisita pe canapeaua din living butonand plictisita telecomanda. Am gasit un post interesant apoi m-am ridicat pentru a-mi lua ceva de baut. Ma indreptam catre bucatarie . Eram acasa doar cu Liam , Danielle , Niall , Zayn si Perrie . Harry si Louis erau la un interviu , habar n-am si chiar nu ma prea interesa. Am deschis frigiderul si am scos o sticla cu apa . Era rece , exact cum imi doream. Am desfacut capacul si am inceput sa beau. Chiar era racoritore , in casa era prea cald. Am iesit din bucatarie si m-am indreptat catre Living. M-am asezat iar pe canapea uitandu-ma atenta la filmul interesant. Casa era toata inconjurata de intuneric . Cel putin la parter . Soneria usi a inceput sa sune semn ca cineva se afla la usa. M-am ridicat pentru a raspunde dar m-am oprit brusc.
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...