Stateam plictisita-n pat. Harry nu ma sunat deloc. Poate are treaba cine stie ? Dar ... nici un mesaj mic ? Daca e cu alta ? Daca e cu ea in pat ?Il sun pe Louis. Poate stie el.
-"Aloo ? Louis ... s-a intamplat ceva ?" intreb ingrijorata.
-"Scuze Sophii , sunt Lou. Baietii sunt pe scena , au avut un program incarcat. O sa-i anunt ca ai sunat. Bine ?"
-"Ohh , multumesc ,Lou. Sa-i spui lui Harry sa ma sune. Cand are timp." spun mai relaxata.
Dupa ce inchid telefonul decid sa ma duc la o plimbare. Singura.
Am iesit din casa fara sa anunt pe nimeni. Ma plimbam pe strazile luxoase ale micului cartier unde locuiam. Cred ca am de gand sa ma duc pana acasa. Acasa la parintii mei. Poate mai gasesc niste lucruri pe acolo. Camera mea e cam goala.
Am mers in fata. Pana am iesit din cartierul unde ma aflam. Fosta mea casa se afla la cateva strazi distanta. Pe la jumatatea drumului aud un claxonat. Decid sa nu ma intorc. Pentru ca sunt o Domnisoara nu o catea. Dar se pare ca mi-a taiat calea .
-"Hei . Te duc undeva ? " intreaba un baiat dintr-o masina neagra.
Baiatul era cam de varsta mea. Era dragut si parea un "badboy" . Cea ce imi ajungea unul. Avea parul brunet si ochii caprui , caprui foarte inchis .
-"Te duc ?" ma mai intreaba odata.
-"Nu multumesc." am spus uitandu-ma prin jur .
-"Oo haide ca nu te mananc. " spune si iese din masina.
M-am uitat cu frica la el. Venea asa de amenintator catre mine. M-am dat cati va pasi inapoi uitandu-ma cu frica. De ce naibii nu am luat pistolul cu mine. DEE CEEE ?
-" Nn-nu te apropia " spun si ridic o mana catre el.
-" Teapa ,iubito " spune si ma ia brutal de brat.
Ma trage mana pana la masina si ma arunca pe bancheta din spate. Reusesc sa ma sprijin bine si sa imi recapat echilibrul.
-"Cee vrei de la minee ? Kattye te-a pus ?" tip eu la el.
-"Cine ? Nuu... cine-i aia ? " spune iar eu ma uit cu ura.
A pornit masina si a luat-o cu viteza catre iesirea Londrei . Ma uitam atenta prin jur. Fraierul nu mi-a luat telefonul , dar nu-l puteam scoate acum.
Ochii mi-au cazut pe ceva argintiu ce stralucea sub scaunul lui. M-am aplecat putin si am vazut ca este un pistol. Perfect. Ceea ce-mi trebuia. M-am aplecat incet si l-am ridicat. Mi-am ridicat usor bluza si mii l-am bagat in pantalonii mei scurti cu grija.
Masina s-a oprit exact in locul unde am omorat-o pe Andreea. Unde s-a desfasurat prima mea crima.
Baiatul a coborat din masina . Apoi a deschis usa din spate si ma tras. Se pare ca m-am inselat cand am zis ca e dragut. E un prost. Nu stie cu cine s-a pus. Ma pot transforma din fata cuminte si firava pe care o vede acum , intr-un monstru fara mila.
-"Stai aici ! Trebuie sa iau ceva din masina " spune si ma lasa singura.
Ma uit la el cum se intoarce la masina si deschide usa din spate . Se apleaca si cauta ceva. Ceva ce mie imi apartine acum. Ma duc incet catre el si scot pistolul. Il pozitionez la capul lui iar el incremenlste . Inghietase. Nu se mai misca , nici macar o miscare.
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanficNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...