Capitolul 24" My parents."

2.6K 140 7
                                    

-" Louis , vreau sa-i vad pe mama si tata. " spun smiorcaindu-ma din bratele mari a le lui Harry. Da pana la urma a inteles ca nu am nimic de gand cu Riki.

-"Cred ca vor lesina cand te va vedea " spune serios.

-"Nu , Louis , am decis sa le spun adevarul " .

-"Pai atunci este perfect. Cred ca va fii bine , adica sper ca v-or accepta ca stii adevarul " spune putin ganditor .

-"Poti te rog sa-i suni ? Dar sa nu le spui, stii tu ... ca traiesc " spun mai incet ultimile 2 cuvinte.

-"Desigur " spune si da din umeri.

Se indeparteaza usor de noi apoi isi pune telefonul la ureche. Probabil facem prea mare galagie si nu poate auzi. O te rogg ! Vreau sa aud ! Nu e nici o galagie !

-"Sunteti atat de draguti " spune Niall .

-"Va sta asa bine impreuna " se baga si Liam.

-"Sunteti cel mai dragut cuplu al anului " spune Perrie

-"Hmm , Multumim " spun zambind.

Ma simt asa de bine cand aud cuvintele astea. Le-as asculta ore intregi pana la infinit.

-"Vor ajunge mai tarziu , sii da , chiar nu ma asteptam sa va stea asa bine impreuna " spune si Louis zambind.

-"Ok , sa nu mai vorbim de noi. " spun deja rosie in obraji.

Imi era oarecum rusine. orcat m-as ascunde in Harry , tot o sa-si dea unul seama. Si ar fii imposibil sa-si tina cineva gura.

Am mai stat sa radem de glumele lui Niall , apoi am urcat sus sa ma pregatesc pentru venirea parintilor mei.

***

Eram foarte agitata. Din minut in minut trebuie sa ajunga. M-am uitat iar si iar in reflexia mea din oglinda. Purtam o rochie potrivita anotimpului. Spatele il aveam cam gol datorita inimi care facea rochia sa arate minunat. Era cu multe flori colorate . Imi venea pana la genunchi . In picioare aveam o pereche draguta de balerini care se asortau cu rochia. Am decis sa-mi prind parul intr-o coada de cal draguta.

-"Arati minunat , iubito " se uita fericit Harry la mine.

-"Multumesc " spun.

Imediat am simtit cum doua maini imi inconjoara bazinul. M-am uitat la oglinda din fata mea , vazandu-l pe Harry . Imediat i-am simtit buzele pe ceafa mea pupand-o grijului.

-"Esti perfecta " imi sopteste aproape de ureche.

"Frumoasa din padurea spanzuratilor si cavalerul pomotuf  invitati sunt jos -Louis xx"

-"Oo Doamne ! O doamne ! Harry , au ajuns ! " aproape ca tip la el.

-"Linistestete , totul v-a fi bine " incearca sa ma convinga.

-"Crezi ? "

-"Desigur ! " spune si ma ia de mana.

Eram in fata scarilor , inima a incept sa-mi bata asa de tare cand ne apropiam de ele. Am coborat incet , pana am vazut doua persoane de sex diferit. Erau cu spatele la mine . M-am uitat atenta la ei. Mi-a fost asa de dor de ei ! Mai ales de mama , care e cea mai buna prietena a mea , stiaa tot pana sa vin aici. Ii iubesc asa de tare. Ma inteleg mereu , absolut mereu. Ma lasa sa fac ce vreau si sa ma duc unde vreau , dar sunt sigura ca toata chistia asta nu o sa le convina. Si de asta imie frica cel mai tare.

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum