Capitolul 16 " I can not do this! "

3.1K 156 4
                                    

Razele soarelui m-au facut sa-mi deshid ochi si sa imi iau gandul la frumusul meu vis. M-am uitat incet in jur amintindu-mi ca sunt intr-o camera de hotel . Ohh, yeah . Sunt intr-o camera de hotel din cauza nenorocitei de Taylor si ticalosul de fratimiu .

Brusc , gandul meu a zburat la Harry . Acei carlionti , bine ondulati , ochii verzii ca zmaraldul , imi dadeau in fior numai cand ma gandeam . Buzele lui trandafiri si super delicioase . FACK ! NU Sophii , nu te mai gandii la ell , e un nemernic ca toti ceilalti. Ce ma fac acum ?

Cum pot sa-mi tin secretul departe de ceilalti ? Sa ii fac favoarea lui Harry ? Nuu , nici nu ma gandesc. Nu ma pot culca cu el , e prea de tot . Trebuie sa vorbesc cu el , nu-l mai pot respinge. Ieri dupa ce am plecat din asa zisa mea 'casa' nu am vorrbit absolut deloc cu el. Ma intreba tot felul de chesti , iar eu nici nu il bagam in seama. Il ignoram total .

Deodata telefonul meu incepe sa sune , nu am stat pe ganduri si am raspuns fara sa ma mai gandesc sa ma uit cine e .

-"Aloo ? " spun incet in speranta de nu a fii Louis sau Harry .

-"Sophii ? Ce s-a intamplat ? Nu-mi vine sa cred ! Ce a fost in capul tauu ? Cum sa fii insarcinata si mai ales si cu Harry ? Cee se intampla cu tine ? " spune repede fara sa se oprerasca.

-"Ohh ... prea multe intrebari ! E o poveste lunga , orcum stai linistita nu am facut nimic doar am mintit " rad eu , incepand si ea sa se linisteasca si sa rada.

De odata m-am oprit brusc din ras. De unde stiee ? De unde poate stii de 'copilul meu ' .

-"De-e und-de stii de toata tampenia as-asta ? " incep sa ma balbai ca inainte .

In fata ei si a lui Austin pot fii eu , pot fii vechea eu . Pot vorbii orce cu ei , nu ma pot ascunde. Sunt cei mai bunii prieteni ai mei . Mereu mi-au fost alaturi .

-"Louis , Louis ma sunat si-" este intrerupta de mine.

-"Vrei te rog , sa vii sa ne vedem ? " spun incet.

-" Hmm ... desigur dar - "

-"Starbucks "

***

Am intrat in cafenea , stiam ca am ajuns devreme. Ma uitam dupa o masa libera si mai retrasa . Ochii mi-au zburat catre niste ochii albastiri care se holbau la mine . M-am uitat mai bine la acea persoana . Era Louis . Mi-am intors privirea si m-am indreptat catre o masa din coltul cafenelei . M-am asezat si mi-am scos telefonul din buzunar tastand repede pe el .

"Grabestete , Louis e aici , te rog nu ma lasa sa astept , poate vrea sa vorbim , iar eu cu siguranta nu vreau ! - xoxo Sophi' "

Mi-am mutat privirea catre Eddy pentru a-mi comanda ceva de baut .

-"Eddy , adu-mi te rog o cafea " ii spun relaxata odata in viata mea

Louis s-a ridicat in picioare lasand-o pe Kattye la masa lor . Se indrepta cu pasi mici catre mine . S-a asezat pe scaunul din fata mea , minand un ' imi pare rau ' . Mi-am dat ochii peste cap si nu am scos nici un sunet. Ma uitam cu sila la el . Mi-a atins mana eu dand-o repede laoparte .

-" Ce vrei ? Te rog , lasa-ma sa am o dimineata perfecta . Macar azi , te rog Louis . Pleaca , dute la ea , orcum e mai importantas ca mine " spun abtinundu-mi cu greu lacrimile.

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum