Okul

70 10 4
                                    

YIL 1984

Hele şükür yaz bitmiş ve arkadaşlarımla tekrar bir araya gelebilmiştim. 8.sınıftayız artık ortaokul adına son senemiz sayılır. Kızlarla yazdan bahsederken hoca girdi sınıfa,yanında bizim yaşlarda bir çocukla geldi.

-Merhaba çocuklar sizi yeni arkadaşınızla tanıştırayım Ersin bu seneyi bizimle geçirecek.Boş bir yere geçebilirsin Ersinciğim.
Bana doğru geldiğini gördüm bir baktım benim yanıma oturmuştu. Hiçbir şey diyemedim pek de umursamadım açıkçası. Bizim kızlar bana bakıp bakıp gülüyorlardı.Gene bizimkilerin boş işleri deyip hocayı dinledim.
                                                         ******
Teneffüs zili çalmıştı. Tam kızların yanına giderken yanımdan bir ses geldi.
-Bana okulu gezdirebilir misin?dedi Ersin.Bende ilk günden çocukla papaz olmayayım diye kabul ettim.Bizim kızlar bastılar kahkahayı. Ağızlarının payını sonra verirdim ben onlara.Bu çocukta nereden çıktı Allah'ım diye söylendim içimden.Bir kaç gün hep beraber takıldık Ersinle.İyi bir çocuğa benziyordu.Zaman geçtikçe de kaynaşıyorduk oda zamanla alışıyordu bizim sınıfa.
Gene bir gün okuldan eve dönüyordum baktım arkamda Ersin. Napıyorsun burada? dedim.Sana çok seveceğin bir kitap vermek istedim dedi ve çantasından bir kitap çıkarıp bana verdi.Bunun için bu kadar yolu tepmesine ne gerek vardi değil mi ayni sınıftaydık ve sıra arkadaşımdı.Sınıfta neden vermedi acaba?Teşekkür edip yoluma devam ettim.


                                                                     ******

YIL 2007

Şimdi elime alıyorum o kitabı tekrar kütüphanemizden.Sayfalarını çeviriyorum ve tekrar okumaya başlıyorum.Elinde ilaçlarım ile yanıma geldi.O kitabi tekrar okuman için bunu içmelisin şimdi dedi Tamam deyip içtim.Beni ayakta tutan bu ilaçlar olduğuna inanmıyorum sadece doktorum verdiği için kullanıyorum çünkü onun varlığı benim için en büyük ilaç.

Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin