YIL 1984
Hocamız kışa girmeden sınıfça bir etkinlik yapmamızı istemişti. Aklımıza gelen piknik oldu,herkeste kabul etti.Ders bitmiş evlerimize dağılıyorduk.Ersin benle gelmek istedi.Tamam dedim.Bizim evin oraya kadar beraber yürüdük.Değişik bir çocuktu ama neyse iyi bir arkadaştı.Yarın görüşürüz deyip evin dış kapısından girdim.Zile bastım.Kapıyı açan Serkan abimdi. Annem yok mu? dedim.Yok dışarı çıkmış dedi.Sen napıyorsun peki dedim.Kendime yumurta pişiriyorum sen de yer misin? dedi.Olur dedim ayrıca yarın sınıfça pikniğe gideceğiz umarım annemle,babam izin verir dedim.Dert etme izin koparırsın sen dedi.Bu arada abim hala o kızla konuşamamış.Sadece kızın buralı olmadığını biliyor o kadar, yeter ona bu kadar bilgi.
*****
Herkes ailesinden izin almış ve pikniğimizi yapmak için uygun bir yer arıyorduk.Ersinle ben en arkadan gidiyorduk konuşa konuşa güle güle ilerliyorduk. Önce bir şeyler yedik ondan sonra koşturmaya başladık oyunlar oynadık hamakta sallandık güzel bir anı oldu bizim için.En son çok yorulmuştum hamakta uyuyakalmışım bir ara uyandığımda Ersinin bana baktığını gördüm. Napıyordu bu çocuk gerçekten diğerlerinden farklı bir kişiliği vardı bunu sonraları daha iyi anlamıştım en azından bana karşı diğerlerinden daha farklı davranıyordu.Benimde hoşuma gidiyordu açıkçası böylece birbirimizle her şeyi rahatlıkla konuşup dertlerimizi anlatabiliyorduk.Zamanla birbirimizin en iyi arkadaşı en iyi dostu olduk.İleride hayat arkadaşım olacağı o günlerde belliydi aslında.
Geç olmuştu artık toparlanmaya başladık.Ersin hem bana yardim ediyordu hemde kendi eşyalarını toparlamaya çalıştı. Teşekkür ederim dedim.Ne önemi var deyip güldü.Bende tebessüm ettim.O günden bunlar kaldı aklımda güzel bir gündü ve güzel bitirmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)
RomanceSevda,hala var mıdır bu kirlenmiş dünyada ? Onca kirli ilişkiler varken etrafımızda, insanlar birbirlerini gerçekten sevebilir mi? Bizim hikayemizde var sanırım. Sevdanın hala var olabileceğine inanlara...