Hastane

50 5 0
                                    

YIL 2002

Çocuklarla son dersi işleyip,evin yolunu tutmaya hazırlanıyordum.Eşyalarımı topladım ve çıktım okuldan.Evle okulum arası yarım saat kadar var.Bu yürüyüş iyi geliyor her akşam.Telefonum çaldı birden.Bilemedigim bir numara.Alo dedim.Nurcan hanımla mı görüşüyorum,eşiniz kaza geçirdi.Ne kazası,hangi hastane,hemen geliyorum.Aman Allahım.Nasıl olmuştu bu.Sokaklarda taksi aramaya koyuldum.Koşuyorum,koşuyorum ne gelen var ne giden.Nefes nefese kaldım.Onun yanında olmam lazım,taksiii taksiii diye sokaklarda avaz avaz bağırdım.Uzaktan gelen bir taksi gördüm.Binmek için el işareti yaptım ama taksi yanımdan hızla geçti.Sağa bakıyorum,sola bakıyorum gelen taksiler sanki ben orada yokmuşum gibi hızla yanımdan geçiverdiler.Koşmaya karar verdim,onun yanına bir an önce varmalıydım.Hem ağladım,hem koşmaya çalıştım.Nefes nefese kaldım.Hastaneye varmıştım.Eşim kaza yapmış,nerede yanında olmam lazım,beni oraya götürün lütfen yanına gitmem lazım dedim.Eşinizin adı soyadı lütfen hanımefendi.Ersin Tozlu dedim.Birinin bana doğru yanaştığını fark ettim.Eşiniz maalesef öldü hanımefendi başınız sağolsun dedi.Anlamadım dedim,onun yanına çıkarın beni diye bağırmaya başladım.Tam o sırada tüm bunların rüya olduğunu yatağımdan sıçradığımda anladım.Allahım sana şükürler olsun hepsi bir rüyaymış.Sevdiğim adam yanımda uyuyor.Hemen gidip,elimi yüzümü yıkadım.Bir bardak su içip,kabusu atlatmak istedim.Sonra adamımın yanına geldim.Çok korktum,seni bir an kaybettim sandım,eyvah dedim artık o yok,neyse ki rüyaymış kahramanım.Lütfen sana bir şey olmasın dedim onu uykuda izlerken.Hemen sokuldum ona,sarıldım.Noldu meleğim erken mi kalktın bugün dedi.Yok su içmek için kalkmıştım şimdi huzurla uyuyabilirim dedim.Tamam hayatım gel sarıl kocana rahat rahat uyu.Tamam canım diyip sarılıverdim.Korkunç bir rüyaydı.Onun yanımda olmayışını bile düşünmek gerçekten kötüydü.Sıkıca sarıldım.Zaten sabah olmasına da az bir zaman kalmıştı.O korku dolu rüyadan sonra bir iki saatlik uykuya dalıvermiştim sonra alarm çaldı ve kalkma vakti.Hemen mutfağa gidip,nefis bir kahvaltı hazırladım.Sonra kahramanımı öpücüklerle uyandırdım.Tekrar teşekkür ettim Allah'a iyi ki yanımda sevdiğim.Güzel bir kahvaltı yaptık.Sonra işlerimize gitmek icin evden çıktık.Önce benim okula gittik,her zaman ki gibi el ele.Beni bırakırken dikkat et kendine dedim,sende hayatım dedi ve derse,öğrencilerimin yanında yerimi aldım.

Dersler bitmiş,evin yolunu tutmuştum.Eve doğru giderken telefonum çaldı.Rüyam geldi aklıma birden paniğe kapıldım, açıkçası korktum.Ama onun sesini duyunca tüm korkularım uçup gitti.Eve gelirken hangi tatlıdan istersin dedi kahramanım.Yani iyiydi,hastaneden onun için aramamışlardı,rüyamdaki gibi kötü hiçbir şey yoktu.Çok şükür dedim içimden.Alo hayatım orada mısın demesiyle kendime geldim.Buradayım canım istediğini alabilirsin benim için fark etmez biliyorsun.Tamam canım deyip kapattık telefonu.

Akşam yemeğini yedikten sonra televizyonda film olduğunu söyledi Ersin.Normalde evimizde pek televizyonun açık olduğunu göremezsiniz ama böyle arada kaçamak yaptığımız doğrudur.Aldığı tatlıdan koydum ikimize,keyifli bir şekilde filmi izledik.Filmin sonunu göremeden uykuya dalmıştım.Neyse ki o günden sonra böyle korkunç bir rüya görmedim.Sizinde görmemeniz dileğiyle...

Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin