Yemek

42 8 2
                                    

Üniversite yıllarımda sevdiğim adamdan başka da kazançlarım oldu diyebilirim. Ne gibi diye soracak olursanız dostum,sırdaşım,kardeşim dediğim insanlar girdi hayatıma.Hala da görüşürüz. Zor zamanlarımda yanımda olmaya çalışırlar her zaman,aynı şekilde ben de onlara elimden geldiğince yardımcı olurum.
Üç kız takılırdık üniversitede,Ersinle de ders aralarında buluşur,konuşur,bir nevi özlem giderirdik.Anneme bahsetmemiştim daha o zamanlar,korkmuştum helede abimlerin kulağına giderse bittim demekti.O yüzden son derece dikkatli olmaya özen gösteriyordum.Ta ki Ersinle yemek isine kadar.Bir gün okulun kantininde oturuyorduk.Havada bahar havası,hepimizde bir mutluluk,kahkahalar derken Ersinin birden ciddileştiğini fark ettim.Baş başa konuşabilir miyiz ?dedi.Bende tabi Ersin dedim.Çaylarımızı aldık,her zamanki köşemize geçtik.Elimi aldı avuçlarına.Gülümsedim.Seninle yemeğe çıkmak istiyorum Nurcan,eğer ailenden izin alıp gelirsen çok mutlu olacağım dedi.Söz vermeyeyim,ama gelecek olursam sana söylerim dedim peki dedi.Sonra gülerek arkadaşlarımızın yanına gittik.Tabi ki gitmeliydim yemeğe,sonuçta seviyorum değil mi? Annemle,babamdan nasıl izin alsak diye nasıl plan yapsak diye sanki dünyanın en önemli sorunuymuş gibi kızlarla oturup saatlerce buna kafa yorduk. Hem eğleniyorduk,hem de planımızı  konuşuyorduk.Aslında çok fazla düşünmeye gerek yoktu,ben kızlarda kalacaktım o gece annemlere de onlarla olacağımı söyleyecektim plan buydu.Arkadaşlarım şehir dışından geldikleri için ev tutmuşlardı.Arada bende onlara dahil olurdum beraber eğlenirdik.O yüzden annemde onları tanır,bilirdi.Arkadaşlarım evlerine ilk taşındıklarında annemde benimle gelmişti yardim için. Yardımdan çok kızımın arkadaşları nasıl tiplerdi diye merak edip geldiğine adım gibi emindim.Neyse ki sevdi annem kızları..Nerede kalmıştım,konuyu dağıtmadan hemen yemek olayını anlatayım.İzin alındı,yemek için hazırlanmaya başladım yavaş yavaş tabi kızlarında yardımı oldu.Ve artık gidebilirdim kızları merak içinde bırakıp.Bir mekana geçtik,gayet doğal bir yerdi.İyi ki kızlara uyup çok fazla süslenmemiştim. Öğrenciydik ne de olsa gidebileceğimiz yerler sınırlıydı.Güzel bir geceydi.İlk defa onunla göz göze karşılıklı böyle romantik bir gece geçirmiştim.O anları hayatım boyunca unutamayacağım herhalde.Yemekten sonra dansa kaldırdı beni.İlk dansımızı da orada etmiş olduk. Sonra kızların evine doğru giderken yolun ortasında tuttu elimden yarım saat kadar öyle gezdik sokaklarda nasıl utandığımı anlatamam.Sonra beni kızların yanına bıraktı. Vedalaştık.Gece sonlandı. Tabi kızlar bırakırlar mı hiç neler oldu neler oldu diye etrafımda dönüp durdular.Kahvelerimizi alıp, anlattım yaşadıklarımızı.İkiside benim mutluluğumla mutlu oldular,o an anladım gerçekten dostum olduklarını ve ikisine de kocaman sarıldım.Buraya kadar her şey normaldi.Gayet mutlu bitmişti gece.Ama ertesi sabah olacakları tahmin edememiştik.

Ertesi sabah gayet neşeli tavırlarla kahvaltımızı yaptık.Biz keyifli keyifli kahvaltı yaparken,sevdiğim çocuk benim için ilk mücadelesini vermişti.Evet o gece yemekten sonra dönerken abimin arkadaşlarından bizi görenler olmuş,milletin ağzı durur mu hiç, hemen Serkan abime yetiştirmişler.Oda Murat abimi bulup,olanları anlatmış. Abimlerin aşktan,sevgiden anlamayacak tipler olduğunu düşünmeyin bu yazacaklarımdan sonra söz konusu kız kardeşleri yani ben olunca her şeyi yapabilirlerdi.Sonucu tahmin edersiniz ki ben kızlarla keyifle kahvaltı ederken abimler Ersini bulup dövmüşler.Ondan sonra annem kızlara geldi.Beni tuttu kolumdan eve götürdü.Napıyorsun! ne ediyorsun dememe kalmaz kendimi odamda buldum.Bir hafta boyunca cezalıydım.Çıkmayacaktım evden.Babam duymasın diyede hasta numarası yapmıştım evde.Ersin o kadar hırpalanmasına rağmen genede beni az da olsa görebilmek için bizim evin oralara gelirdi.Sadece camdan ona bakabilmiştim bir hafta boyunca.Sonra da zaten böyle bir olay daha yaşanmadı.Çünkü sevdiğim adam bizim için en iyi yolu bulmuştu.
                                                                        ******

YIL 2007

Şimdi kızlarla bizde toplandık, oturuyoruz.Bir hafta sonumuzu birbirimize ayırdık.Gene her zaman ki gibi kahkahalarımız,neşemiz yerinde.Size bu anımı anlatırken bizde eski günlerimizi elimizde çaylarımız,yüzümüzde gülümsemeyle anıyoruz.Gözlerimizde aynı sevgiyle,aynı dostlukla.

Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin