YIL 2007
Lise anılarımdan devam edeceğimi düşündünüz.Lisede pek kayda değer şeylerimiz olmadı açıkçası.En son mektuptan bahsetmiştim sizlere o mektubu öyle hemen kolayca bulamadım maalesef. Bazı şeylerin geç farkına vardım.Ama şuanda onunla olmak beni rahatlatan tek şey sanırım.
Lisede farklı okullarda olmamıza rağmen sık sık bizim evin önüne gelirdi bende bir bahaneyle evden çıkardım.O günlerimdeki heyecanı asla unutamam.Hem korku,hem onu görme mutluluğu bir başkaydı. Değer miydi? Sonuna kadar evet.
Üniversite sınavlarına hazırlanıyorduk o sıralar,ikimizde çocuk değildik artık birbirimize karşı olan duygularımızı yavaşça anlıyorduk gerçi ben yavaşça anlıyordum denilebilir onun duyguları hep aynıydı oysaki.
Aynı üniversiteyi tutturduk. Nasıl sevindim, nasıl sevindim anlatamam sizlere.Onunda sevinci gözlerinden belliydi.Artık onu sevdiğimi söylemem için bir şey kalmadı diye düşündüm,nasıl söylesem?, ne yapsam ? diye düşünürken onun kaç sene önce yazdığı mektup duygularıma tercüman olmuştu.Üniversiteyi kazandım nasıl olsa diyerek, liseye ait olan tüm kitaplarımı topluyordum.Tahmin edersiniz ki o sıra mektubu buluverdim.Çocuktuk o zamanlar pek duygusallık beklemeyin bu mektupta.Benim için yeri hala farklı.Ben size bunları yazarken,o mektubun yazarından ufacık bir şey rica ettim.O mektubu bana okur musun? bir kerede senin ağzından duymak istiyorum dedim.Güldü önce sonra sımsıkı sarıldı bana hazır mısın ?dedi.Bende evet dedim küçük bir çocuk edasıyla. Masal okuyormuşcasına benim kahramanım.
Sevdiğim kız;
Bunları okurken neler düşünürsün diye çok düşündüm Nurcan.Ama artık bazı şeyleri söylemem gerekiyor.Anlarsın diye bekledim, yanındaydım hep ama sen fark etmedin sanırsam.Seni seviyorum Nurcan.Belki bu mektuptan sonra yüzüme bakmayacaksın bir daha belki ben sana arkadaşım diyordun diyeceksin ama ben senin hayat arkadaşın olmak istiyorum güzel gözlü kız. Sonlandırsam iyi olacak mektubu babam yatmadın mı sen hala diye odaya geldi. Bu gecede seni düşünerek uyuyacağım güzel gözlü kız.Bu kadar dedi. Teşekkür ederim dedim.Mutlu musunuz prenses ? Evet dedim çok mutluyum.Güldü ve gözlerimden öptü sonra.Uyuyalım artık dedi Peki dedim.Birbirimize sarılmadan uyuduğumuz bir gecemiz bile olmadı.Onun hep sağ tarafında uyandım sabahlara.Çok güzel bir hayat bu sizce de öyle değil mi? Tek istediğim şey ne biliyor musunuz öleceksem onun omzunda ölmek istiyorum,böyle sağ tarafında.Ölmek istiyor musun? onu bırakmak istiyor musun? diye sormayın.Onun için yaşıyorum,o var diye nefes alıyorum.O yüzden onun yanından hiç ama hiç ayrılmak istemiyorum,onu yalnız bırakmak istemiyorum.Her şey iyi olacak,biz yaşlanana kadar beraber yaşayacağız ve öleceksek de beraber öleceğiz inanıyorum buna her gece bunun için dua ediyorum Allah'a ve onunla olduğum her gün için şükrediyorum.Teşekkür ediyorum adamım sana da her şey için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)
RomanceSevda,hala var mıdır bu kirlenmiş dünyada ? Onca kirli ilişkiler varken etrafımızda, insanlar birbirlerini gerçekten sevebilir mi? Bizim hikayemizde var sanırım. Sevdanın hala var olabileceğine inanlara...