Güzel Bir Gün

44 5 0
                                    

YIL 2000

Hastalığıma zamanla alışmayı başarmıştık,onunla mücadele etmeyi,onunda benim bir parçammış gibi kabullenmeyi alıştım.Saçlarım artık yok en azından kısa bir süreliğine.Bu halimle de güzel olduğum söyleniyor ve bu bana yetiyor sanırım.

Bir işim var ve mesleğimi seviyorum.Öğretmen olarak çocuklarla vakit geçirmek paha biçilemez.Hastalığımdan sonra biraz zorlandım,bir süre gidemediğim zamanlarım oldu ki hala olmakta ama çocukların bana iyi geleceğinden hiç şüphem olmadı ve ne zaman kendimi iyi hissetsem okulda,görevimin başındayım ve bu çok moral veriyor bana.Bilirsiniz ki kanser hastalarının en çok morale ihtiyaçları olur.Bende fazla fazla depoluyorum moralimi öğrencilerim ve sevdiklerim sayesinde.
Bugün maaş günüm sevdiklerime güzel bir yemek ziyafeti vermeyi düşünüyorum.Kendi ellerimle onlara yemekler hazırlamayı,bir arada olmanın mutluluğunu yaşamayı düşünüyorum.Önce bizimkileri aradım,itiraz falan kabul etmeyeceğimi de söyledim.Annem evhamlı tabi hastayım ya yorulmamam gerektiğini binlerce kez vurguladı telefonda.İsteyerek yapılan bir iş ne kadar yorar ki insanı? Hissetmez insan yorulduğunu,farkına varmaz.Ardından Ersinin annesini aradım,aynı şekilde ona da söyledim.Ve sonuç olarak güzel bir akşam bizleri bekliyor.Ersine söylemedim,geldiğinde sürpriz olsun ona.Hakketti kahramanım.
Artık hazırlıklar başlasın.Önce üstümü başımı değiştirdim daha rahat bir şeyler giydim.Sonra mutfağın yolunu tuttum.Radyomu da açtım.Müziksiz asla..Hem şarkılar söyledim,hem yemekleri keyifle yaptım.Her şey hazırdı artık.Şimdi süslenme vakti.Saçlarım olmadığı için fazla zamanımı almadı hazırlanmak kimseler gelmeden hazırdım.İlk gelenler annemler oldu.Beni görünce gözleri yaşlı öpüp, sarıldılar.Çok güzel olmuşsun kızım dedi annem gülümsedim. Ardından da Ersinin annesi ve babası geldiler.Ersinin annesini görseniz yanında yaşlanmazsınız çok komik kadındır, çokta severim kendisini kendi annem kadar olmasada.Buyur ettim onlarıda içeri.Sıra kahramanımdaydı.10 15 dakika sonra kapı çaldı ve gelen oydu.Hoş geldin hayatım dedim bakakaldı bana.Çok mu kötü olmuşum noldu dememe kalmadan alnımdan öptü.Hayır çok güzelsin.Seni böyle görmek mutlu etti beni dedi.Gülümsedim ve kimseler görmeden sarılıverdim.İçeride daha güzel şeyler var dedim.Hepimizi bir arada görünce mutlu oldu,uzun zamandan sonra böyle şeye ihtiyacı vardı,tıpkı benim gibi.Hepimiz ailecek çok güzel vakit geçirdik o gece.Şarkılar,danslar derken yorulduğumuzu yatınca fark ettik.Bizdeydi herkes o gece.Hep bir aradaydık.
Kendimi dünyanın en şanslı insanı olarak görüyorum.Ailem yanımda,kahramanımın yanında uyuyorum,onun yanında uyanıyorum her gün.Sevdiğim işi yapıyorum,dünyanın en masum insanlarıyla çalışan kaç kişi var dünyada? Kaç kişi bu kadar çok sevilir,sever ki? Hastalığımı da seviyorum,bana hayatı sevdirmeyi,yanımdakilerin değerini anlamamı sağladığı için.
Aslında her şey bu kadar basit.Tek kelimeyle dünyanın tüm sorunları çözülebilir bence.O da Sevgi.Başka şeylere ihtiyacımızın olduğunu düşünmüyorum.Güzel bir günü,güzel şeylerle sonlandırmak en iyisi.Şimdi huzurlu bir şekilde,sevdiğimin koynunda uyuyabilirim,sizlere de bu anıyı bırakarak.

Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin