Deniz Kenarı

57 11 2
                                    

YIL 2007

Şimdi deniz kenarındayız.Ameliyattan sonra bana iyi gelecek yerleri keşfediyoruz Ersinle.Daha doğrusu o araştırıyor buluyor ve beni ikna ediyor götürüyor.Bir şeyler yemeden önce birbirimize sarılarak uzanıyoruz biraz. Yorgunluğumuzu atıyoruz böylece.Size hastalığımın ne olduğundan bahsetmedim hiç.5 senedir kanserle mücadele ediyorum daha doğrusu ediyoruz.Benim için zor bir süreç helede kemoterapiden sonra kendimi pek iyi hissettiğim anlarım nadirdir.Ama o benim iyi olabilmem için ne var ne yoksa yapmaya çalışır,ümitsizliğe kapıldığımda bana cesaret verdiği çok oldu.Benim için her şeyi yapabilecek bir adamla evliyim ne mutlu bana. Gözlerine doya doya bakıyorum onu ne kadar sevdiğimi anlasın diye.Ben ona öyle bakarken o bana çoktan sarılmış oluyor.Şimdi yemek vakti diyor.Bende ona yardim ediyorum.Denize karşı huzurlu bir şekilde yemeğimizi yiyoruz.

                                                                      *****
Evdeyiz artık.Şimdi daha iyi hissediyorum kendimi.Her şeyi yapabilecek gücüm var artık.Sabah kalkınca ilk işim ona güzel bir kahvaltı  hazırlamak oldu.Benim iyi olduğumu görünce nasıl da mutlu oturdu kahvaltıya.Neden yordun kendini deyip alnımdan öptü ellerine sağlık meleğim dedi.İyileştim ben artık diyerek güldüm.En azından bir daha ki ameliyata yada kemoterapiye kadar iyiyim dedim içimden ona söyleyemedim morali bozulmasın diye.Her şeyin iyi olacağına inanan biri var karşımda onun sayesinde hayata tutunuyorum.Onu, kendi karamsarlığımla üzmek istemiyorum.O yüzden bende inanıyorum, inanmak istiyorum her şeyin güzel olacağına.

Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin