Tatilimiz maalesef bitmişti.Artık işlerimiz bizi beklerdi.Sevdayı da bu sene okula vermeyi düşündük.Ve benim öğretmenlik yaptığım okula kaydını yaptırdık.Tatilden sonra ilk iş günümüze gayet mutlu,memnun bir şekilde hazırlandık.Sevdada ona alınan okul kıyafetlerini giyip,aynanın karşısında yerini aldı.Heyecanlı bizimki.Kahvaltımızı güzelce yapıp,kaldığımız yerden işlerimize koyulduk.Sevda için çok zor olmadı okula adapte olması,bizim kız kendine olan güveniyle topladı bütün herkesi yanına.Bana da onları izlemek düştü ders aralarında.Güzel bir şekilde tatilden sonraki ilk iş günümü bitirdim.Sevdayı da alıp,huzur kokan yuvama döndüm.Ersin bizden önce gelmişti.Koltukta öylece oturmuş,bir şeyler düşündüğü belliydi.Sevdaya odasına gitmesini söyledim.Sonrada kocamın yanında yerimi aldım.Nasılsın bir tanem?Nasıldı bugün? dedim.İşten ayrıldım Nurcan,bunu yapmak zorundaydım dedi.Ersin bu işe yıllarını vermiş sayılırdı,böyle bir şeyin olması gerçekten beni de üzmüştü.Suratıma baktı,benimde canımın sıkıldığını görünce olayı anlatmaya başladı.
Bugün iş başvurusu için gelenlerle ilgilenmem söylendi,bende kabul ettim ve görevimi en güzel şekilde yapmak için hazırlandım.Gelen adaylardan gerçekten kendini çok iyi geliştirmiş olan insanlar gördüm ve onların öz geçmişlerini diğerlerinden ayrı bir yere koydum ki onlara geri dönüş yapabileyim.Tek amacım bu işi iyi yapabilen birisini bulmak ve bana verilen bu görevi layığıyla yapmaktı.Ama işler öyle olmadı.Bizim şirketin müdür yardımcısı geldi yanıma,daha önceden müdürle konuştuğunu ve oğlunu bu iş için alacağını,yani o insanlara gerek kalmadığını söyledi.Gerçekten bakakaldım adama Nurcan.Ondan sonra adamdan oğlunun öz geçmişini isteyiverdim.Görsen adamın öz geçmişini diğer adaylara büyük bir haksızlık bu.Bunu kabul etmedim,ama o ısrarla böyle olacağını söyledi.Demek ki benim çalıştığım yer böyle bir yerdi.En mantıklısı oradan uzaklaşmaktı,bende öyle yaptım hayatım dedi.Adamım doğru olanı yapmıştı,aynı şey benim başıma gelseydi bende böyle yapardım diye düşündüm.Maalesef ki bizim ülkemizde bu olaylar çok sık oluyor,engel olamıyoruz ama en azından böyle şeylere tepkisiz de kalamıyoruz.Kahramanım işini bırakarak göstermişti tepkisini inanıyorum ki bu sorunla da başa çıkabiliriz.Hayatım aklımda çok güzel bir fikir var ne dersin kendi işimizi kendimiz yapalım ?
deyiverdim.Gülümsedi,bende aynı şeyi düşünmüştüm bebeğim dedi.Bir miktar birikmiş paramız vardı,bize en uygun,en güzel gelen şey olsun istedik yeni dünyamız.Ben gene ögretmenliğe devam edecektim ama kocamın her zaman yanında olmak için hazırdım.Hemen internetten satılık dükkanlara baktık,tabii bize uzak olmama koşuluyla.Tam o sırada Sevdada odasından çıkıp,bize eşlik etti,aldım kucağıma meleği kahramanımıza destek olduk.En sonunda bir yer bulabilmiştik.Paramızda onun fiyatına uygundu.Gerekli bilgileri not edip,geceyi sonlandırdık.Bize kalanda yeni dünyamızı düşlemek oldu.Belki de bunu daha önceden yapmamız gerekirdi.Yuvamızdaki sevgimizi bir yerlere taşımak,insanlara ulaştırmak bize iyi gelecekti.
O zaman kalbimizdekilerin olması dileğiyle,Yeni dünyamızın,insanlara sevgi getirmesi dileğiyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)
RomanceSevda,hala var mıdır bu kirlenmiş dünyada ? Onca kirli ilişkiler varken etrafımızda, insanlar birbirlerini gerçekten sevebilir mi? Bizim hikayemizde var sanırım. Sevdanın hala var olabileceğine inanlara...