Lise Anılarına Az Kala

53 12 4
                                    

YIL 2007

Bütün işlerimi bitirdim oldukça da iyiyim bu aralar.Sağlık sorunumdan dolayı  aldığım izinden sonra tekrar öğrencilerimle birlikte olmak beni çok mutlu etti bugün.Şimdi evin yolunu tutuyorum.Hikayeme kaldığım yerden devam etmek istiyorum.

                                                                        ******

YIL 1985

Artık ortaokulun bitmesine çok az zamanımız kalmıştı.Sınıfça, hangi liseyi kazanacağız? ileride hangi mesleği olmak istediğimizle meşguldük.Ellerimizde test kitapları,hocamızın yanından ayrılmıyorduk.Bu arada Ersinle sık sık bizim evin aşağıdaki kütüphanede buluşuyorduk.İkimiz içinde önemliydi bu lise sınavı.Hem eğleniyorduk hemde beraber ders çalışıyorduk.Bir ara ders çalışmak için gene kütüphaneye gitmiştik. Bana mektup yazdığını söyledi şaşırdım önce sonra teşekkür ettim.Ondan böyle şeyler görünce yanında Allah bilir nasıl kızarıp, bozarıyordum. Neyse ki yüzüme vurmadı hiç bu hallerimi.Açmak istedim o anda verdiği mektubu özel olduğunu ve evde okumam gerektiğini söyledi.Bende fazla uzatmadan bu mektup işini tamam deyip derslere konsantre oldum.Sonuçta onun mektubundan önemliydi benim için derslerim o günler.Eve gitme vaktiydi.Bir şey itiraf etmeliyim ki onun yanından ayrıldıktan sonra evde bütün neşemin yok olduğuna şahit oluyordum.Odamdan dışarı çıkmıyor ve bütün gün derslere odaklanıyordum. Belki onun yanında kendimi iyi hissediyordum bunun başka açıklaması olamazdı zaten.İyi bir arkadaştı o benim için her zaman da öyle olacaktı.Derslerle hunharca boğuşurken artık yeter deyip uzandım yatağıma tam uykuya dalacakken kitabımın arasına sıkıştırdığım mektup geldi aklıma acaba neler yazıyordu ? Kalkmayı düşündüm alıp okuyayım dedim ama maalesef beş, on dakikaya kalmaz uyumuşum.
                     
Sabah kalktığımda hala rüyamın etkisindeydim.Sınav o kadar bilinç altımdaydı ki saçma saçma rüyalar görüyordum.Bu seferki rüyamda da kimliğimi evde unutmuşum beni sınava almıyorlardı.Koştura koştura eve gitmeye çalışıyordum ama ne kadar koşsam da bir türlü evimizi bulamıyordum.Anneme anlattım sabah.Güldü.Biraz kafanı dağıt,arkadaşlarınla vakit geçir dedi.Benimse aklim hala tamamlayamadığım konulardaydı.Ama annemin fikri hoşuma gitti en azından bir iki gün kendime gelmeliydim.Ve öylede yaptım.Kızlarla çarşıda takıldık,sohbet ettik,eğlendik.İki günden beri saçma rüyalar görmüyordum artık.Fakat bu sefer de Ersin giriyordu rüyalarıma.Özlemden olmalı diye düşündüm.
Rüya falan derken mektup işi de kafamdan uçuvermişti kim bilir ne zaman aklıma gelip de kendimi okurken bulacaktım o mektubu. Ya da kitabımı karıştırırken görecektim o önemli mektubu kim bilir...

Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin