Sevda'mız

45 5 0
                                    

Evimize gelen artık bizim ailemizden bir parça olan küçük kızımızın adı Sevda.Görseniz boyu küçük ama çok bilmiş bir kız.Prenses,annesiyle hiç tanışmamış,babası denilen mahluk var sadece aile diye bildiği.O yüzden onu o cehennemden çekmek çok zor olmadı.Yeni yuvasına alıştı artık.Şuanda yaz tatilinde olduğumuz için bana arkadaş oluyor evde.Kemoterapi zamanlarımda en iyi gelen ikinci şey sanırım bu prenses.
Tedavimden dolayı bu aralar pek iyi değilim.Üstümde halsizlik,sürekli mide bulantısı ve kusmayla geçiyor günlerim.Ersinle bu duruma alışalı baya bir zaman oldu ama Sevda için daha yeni bir durum,beni böyle görmek onu korkutuyor.Şuanda benim hastalığımı kavrayamayacağı için şimdilik üşütmüşüm deyip,geçiveriyoruz.Çocuklarla sürekli vakit geçirmeme rağmen Ersinle daha iyi anlaştıklarını söyleyebilirim. Özellikle de bu aralar sürekli bir bakışmalar,ortada bir şey yokken gülmeler..Neler karıştırdıklarını çok merak ediyorum.Belki de tedavimden dolayı Ersin beni mutlu etme peşinde de olabilir.Çünkü onları mutlu görünce benimde keyfim yerine geliyor,ağrılarım dışında.İşin ilginç tarafı hastanede tedavi sırasında hiçbir ağrıyı hissetmemem.Bütün yan etkiler sonradan başıma bela oluyor.Neyse ki kocamla,ailemizin yeni üyesi Sevda'm var.
Tedavi olduktan sonra normal halime dönene kadar yataktan kalkmam yasak,zaten istesem de kalkamıyorum.Bu yüzden Ersin işten geldikten sonra evin ikinci çocuğu durumuna düşüyorum.Kendi elleriyle besliyor beni,annemin sabahtan getirdiği yemekleri akşama eşim koltuğuma getiriyor.Sevda'mızın da ailemize katılmasıyla benden sonra onunla ilgileniyor.İşten çıkmış olmasına rağmen adamım bu durumdan hiç şikayetçi değil sanırsam.Yüzünde hep gülümsemeyle hem bana hem de Sevda'ya yetişmeye çalışıyor hem de bir hafta boyunca belkide daha uzun bir süre.Gerçi Sevda'nın yaramazlıkları yok denecek kadar az olması sevgilime kolaylık sağlıyor.Hatta o küçücük boyuyla sevgilime yardım etmesi beni daha çok mutlu ediyor.Ersin ilacımı verip mutfakta olduğunu söyledi.Bizim kızda onu yalnız bırakır mı hiç ? Hemen koşuyor mutfağa.Büyük bir ihtimalle şuanda kendi gibi küçük olan  sandalyesini kapmış,kocama bulaşıkta yardım ediyordur.Mutfaktan gelen seslere bakılırsa tahminim doğru.Bas bas paraları leylaya,bir daha mı gelecez dünyaya...Sanırım uzun bir süre daha bu şarkıyı her akşam duyacak gibiyim.Nasıl halde olduklarını merak ediyorum.Kendimi iyi hissettiğim zaman bende katılacağım inşallah aralarına.Şimdi çarşafımı üstüme çekip,hasta koltuğumda uyumayı düşünüyorum.

Küçüklüğümden beri en sevdiğim şey salonda koltuğun üstünde uykuya dalmak.Çünkü sabahları uyandığımda kendimi odamda buluyor olmak beni sevindiriyordu.Özel bir güç yani babam beni koltuktan kucaklayıp,yatağıma bırakıyordu.Şimdi babamın yerini adamım aldı.Dün uyuduğum koltuktan hiç üşenmeden yatağımıza taşımış beni.Gözlerimi açtığımda onun kollarındaydım.Kendimi hala halsiz,berbat bir durumda hissediyorum.Açılan üstünü örttüm adamımın.Sıkı sıkı da sarıldım. Sevda'nın sesi gelmediğine göre oda rahat bir uykudaydı.Bende sevdiğim işine gidene kadar yani azıcıkta olsa biraz daha huzurlu uyuyabilirim..

Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin