Kafemizi yavaş yavaş istediğimiz şekle sokmaya çalışıyorduk.Evimize fazla uzak olmayan,eskiden pasta dükkanı olan yer dün itibariyle bizim oldu.Dükkan sahibiyle gerekli işlemlerimizi yaptıktan sonra bize de içerisini istediğimiz gibi döşemek kaldı.Renkli renkli koltuklarımızı dizerken annem ve babamda bizlere yardımcı olmak için dükkanımızdan içeri girdiler.Annem dükkana gelirken beğendiği güzel çiçekleri de beraberinde getirdi.Bizde en güzel köşemize yerleştirdik.Şimdilik burası herkesin keyifle çayını,kahvesini,limonatasını,meyve suyunu içebileceği bir yerdi.Zaman geçtikçe daha çok yenilik yapmayı düşünüyorduk eşimle.Bir de küçük kitaplığımız var dükkanımızda,isteyen hem çayını içerken hem de beğendiği bir kitabı keyifle okusun diye.Huzurlu bir yer olması için elimizden geleni yapıyorduk.İçeri girdiğiniz zaman huzur kokan bir yer,evim gibi,ailem gibi...Hazırlıklarımızı tüm hızıyla devam ettirdik.Sevdanın dükkanımızın içinde dolaşıp durması bile ayrı keyif verdi hepimize.Hafta sonu olduğundan istediği gibi takılıyordu bizim kız.Bozmadık keyfini küçüğümüzün,herkesin keyfi oldukça yerindeydi.Dinlenmek için kahvelerimizi içtik.Hem sohbet ettik,hem de dinlenmiş olduk böylece.Küçük dükkanımız bize kim bilir neler getirecekti,kim bilir kimlere verecekti huzurunu.Açılışımıza az bir zamanımız kaldı artık,her şey tamamlandı sayıldı.En son kareli,mavi masa örtülerimizi de serdik masalarımıza.Kocamın en sevdiği renk mavi.Bilirsiniz mavi huzurdur,gökyüzü,deniz bu yüzden iyi gelir insana.Benim kocamda huzurun ta kendisi.Benim hem gökyüzüm,hem denizim,her şeyim.Ben ona bakıp gururlanırken yanıma geldiğini gördüm kahramanımın.Yorma kendini fazla bebeğim dedi sarılarak.Yorulmamıştım,gücüm,kuvvetim yerindeydi. Lavobaya gitmek için ayrıldım sevgilimin yanından,giderken aynadaki halimle karşılaştım bir anda,kendime baktım,saçlarım yavaş yavaş uzuyorlardı,fark edememişim.Alışmıştım saçlarımın dökülüp uzamasına,her tedaviden sonra olağan şeylerdi bunlar.Hele de hastalığınız 6.senesini doldurduysa,sizde bunu normal bir şeymiş gibi karşılarsınız.Güçlüyüm hala,sevdiğim adam yanımda olduğu için.Gülebiliyorum aynanın karşısında kendime bu halimle.Siz siz olun kendi değerinizi bilin der babam,oysa insanı değerli yapan sevdikleri değil mi? Sevebiliyorsa bir insan değerli olmaz mı ? Biz çok güzel başarıyoruz sevmeyi.Şuan aynadaki mutluluğumu,gücümü sevgimize borçluyum.Bunları düşünürken gözyaşlarımı tutamadım.Tam o arada Ersin beni merak edip yanıma geldi.İyi misin hayatım? Bir sorun yok değil mi ? demesiyle gözyaşlarımı sildim.Çok güzel bir hayat yaşıyoruz değil mi dedim titreyen sesimle.Evet meleğim,sevgimizle dahada güzelleşiyor her şey,birbirimizin yanında oldukça her şey daha kolay geliyor bize,bu yüzden çok şanslıyız hayatım dedi ve alnımdan öpüp,kocaman sarıldı adamım.Kokusunu çektim içime huzurumu aldım.Uzun bir süre daha ağlamam artık.
Hava kararmış,saat geç olmuştu,bizde dükkanımızı kapatıp evimize yol aldık.Annemle babam bu gece bizim misafirimizdi.Güzelce yataklarını hazırlayıp,öptüm ikisini de.Sevdaya baktım o da yorulmuş uyumuştu yatağında.Ona da bir öpücük kondurdum.Sonra da kendimi kahramanımın kollarına bıraktım,güzel bir uyku için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sevda Hikayesi(Tamamlandı)
RomanceSevda,hala var mıdır bu kirlenmiş dünyada ? Onca kirli ilişkiler varken etrafımızda, insanlar birbirlerini gerçekten sevebilir mi? Bizim hikayemizde var sanırım. Sevdanın hala var olabileceğine inanlara...