Jai kijkt me nog steeds zo raar aan. Ik krijg er gewoon kippenvel van hoe hij kijkt. Ik wacht niet meer op zijn antwoord en loop weg. FBI spion zijn is nog best wel moeilijk. Waarom heb ik ze verraden en waarom heeft Kaj het voor mij opgenomen. Ik snap er nog steeds niks van. Ik doe mijn vest uit en gooi hem weg. Dit vest kreeg ik van Kaj toen ik er kwam wonen. Zouden zijn ouders niks hebben vertelt. Ik kijk naar de krassen die Kaj had gemaakt. Het bloeden is gestopt alleen ik voel niks meer in mijn hele arm. Ineens vind ik mijn Tattoo helemaal niet meer mooi. Hij is nu verschrikkelijk. Waarom had ik deze K*T baan ook alweer. O Ja dat moest ik van mijn echte ouders. Daar ben ik nooit veilig. Nergens ben ik veilig. Ik ben gewoon een domme zwerver die nergens mag komen. Ja in een pleeghuis of pleeggezin en dan houd het ook wel weer op. Nog een sterretje in de hemel. Eigenlijk had ik dat moeten zijn.
'Lau, ben jij dat' zegt Mellanie hyper.
Nee Camila ik ben Lauren niet. En ik ben de zus van Kaj ook niet en ook niet die van Dunya. Ik ben Was een FBI Spion maar nu niet meer. Zonder antwoord te geven loop ik veder totdat ik in een dode straat kom. Hier zat ik altijd toen ik alleen wou zijn, sindsdien is dit mijn plekje. Ik wil niet meer leven gewoon niet. Waarom deed Kaj dit. Had hij spijt van wat hij mij aan had gedaan ofzo. Maar ja dat kan ik hem niet meer vragen. Hij is gewoon weg. Hij voelde echt als mijn broer. Waarom, omdat ik alles met hem kon delen als er iets was. Mijn leven stopt hier ook. Voorgoed. Ik ben dom geweest heel erg dom. Daarom verdien ik dit. Ik pak mijn pistool uit mijn broekzak. Maar Jai haalt hem uit mijn handen. Ik kijk en boos aan en trek hem weer uit mijn handen. Ik sta op en ren weg. Ik zie met mijn eigen ogen dat er een trein aankomt. Ik wacht totdat hij bij mij komt en dan spring ik ervoor. Ik zou in de hel belanden en niet in de hemel. Ik krijg heel veel pijn. Er gaan pijn scheuten door mijn lichaam. Na een paar seconden zie ik zwart.
*Dunya P..O.V.*
Mijn lieve broer hij is dood voorgoed. Ik krijg Lauren nog wel.'Ze heeft niks gedaan, en ze heet geen Lauren maar Camila en werkte als FBI Spion.' zegt Jai op een lage toon.
'Maakt me niks uit, ik krijg dat Kind nog wel'
'Wat zei ik nou ze heeft niks gedaan. Kaj deed het zelf. Hij heeft zich opgeofferd voor Camila (Aka Lauren)'
'Dat zou hij nooit doen Jai, Maar ik blijf bij mijn beslissing Wowor'
'Nou mag ik je wat vertellen Dunya, Ze is dood.'Oké misschien had ik dit niet moeten zeggen. Iedereen kijkt mij raar aan behalve Dunya. Ik zie in mijn ooghoek dat ze begint te huilen. Ik hoor voetstappen deze kant opgaan. Het is de moeder van Kaj en Dunya.
'Wie heeft dit gedaan' Sist ze.
*Jai P.O.V.*
Iedereen houd zijn mond stijf dicht. Er gaat een gedachte door mijn hoofd. Jai vertel hun de waarheid. Vertel hun alles. Ik was verliefd op een jongen die een vampier is en een leuke Aziaat tegelijk. Jai ik kom terug maar ik weet niet wanneer. Maar geloof op mijn woord, ik kom echt terug. En ik zou Kaj weer levend maken. Vertel hun alsjeblieft het hele verhaal. Sorry is misschien te laat gezegd. Ik moet haar gaan verraden zo ben ik niet. Ik zal niemand verraden. Oké maar ik moet. Ze was verliefd op me.
'Lauren was een FBI Spion, ze heet geen Lauren maar Camila. Haar baas had een regel. Als je het werk en jezelf verraad ga je eraan. En ja ze had haarzelf en het werk verraden. Dat vond zij beter. Dan zou ze in de hel. Belanden. ze wou niet meer leven. Ze had tegen iedereen gelogen. Zelf tegen haar beste vriendinnen. Ze moest het werk doen van haar ouders. Ze was daar niet veilig. Dus ging ze daar werken. Ze kreeg de opdracht om Kaj en Dunya' s ouders in de gaten te houden. Want ze zijn een vampier. Kaj was er zelf ook één. Daar kwam ze gisteren pas achter. Toen Jorik haar dood wou schieten ging Kaj ervoor staan en ging de kogel in die van hem in plaats in die van Camila.' zeg ik.
Iedereen kijkt naar mij.
'Is Camila hier ook'
We draaien ons om en zien daar Camila staan.
'Dat ben jij toch'
'Nee ben haar tweeling zus. Katelyn. Maar is ze hier?'
'Sorry Katelyn maar ze is dood'
'Oh, en is dat Kaj'Ik knik. Er komt een lach op haar gezicht. er komt weer een berichtje van Camila.
Jai je hoort me gelukkig. Kijk niet maar Kaj want het gaat er heel raar uitzien. Als Katelyn bij je is. Zeg haar de waarheid. Als je dat al hebt gedaan. Is het goed. Ik ben hier veilig. De hel is beter dan bij jullie.x Camila.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...