Wat er vooraf gebeurde:
Telefoongesprek
U wordt gebeld door de mannengevangenis, U wordt gebeld door gevangene Jai Wowor. Accepteert u dit gesprek druk dan op 1, dan worden de kosten in rekening gebracht.
Kaj, het spijt me zo erg van dat ik dit deed, ik was onder invloed van Lex en Jorik. Daar heb ik en Lauren al helemaal niks meer aan. Wat bedoel je. Door jou heeft mijn zusje vandaag zelfmoord gepleegd. Sorry bro het spijt me zo erg, ik weet dat ik een hele grote fout heb gemaakt, maar je moet me geloven. Ik moest wel meedoen als ik het aanbod niet accepteerde dann. Dan wat Jai. Dan zou iedereen van wie jou houdt worden vermoord. Jai, we gaan je uit de gevangenis krijgen. Maar ik heb het aanbod geaccepteerd. Dat maakt niet uit, ze dwongen je, wanneer is de rechtszaak, dan zorgen we ervoor dat we er allemaal bij zijn, we staan achter je, je hebt het beste gekozen. Dankje Ilana, de rechtszaak is morgen. Wanneer heb je je gesprek met je advocaat. Straks, hoezo. Vertel hem alles wat je nu tegen ons heb gezegd. Doe ik, ik moet gaan mijn tijd is om. Jai we halen je eruit, hou vol.
Einde telefoongesprek.
'Kaj, de anderen moeten ook hier naar toe komen, we moeten dit met elkaar doen' zegt Ilana.
'Inderdaad, we zitten hier samen in, en we moeten er ook samen uitkomen.' zeg ik en pak mijn telefoon om een appje in de groepsapp te sturen.
U: Kom allemaal naar het ziekenhuis, als jullie er zijn vertel ik wel waarom.
Spanjaard: Jo, is goed bro, ik ben onderweg..
Sis D: Kom eraan, kan alleen nog wel even duren, ben namelijk bezig met het afhandelen van Lauren..
Mellanie: Is goed, ben er al bijna, wou toch nog even langskomen
Cassis: On my way
Sammie: Gaat dit over Jai???
Babe: Ja, hij moet uit de gevangenis, please come
Sammie: Dana en ik zijn onderweg, we zien jullie zo.
'Iedereen is onderweg naar hier.' zucht Ilana.
'Babe, we gaan ze alles vertellen, Jai moet eruit.. We hebben over twee weken een belangrijk optreden in Amsterdam.' zucht ik.
'Hellooo, Mellanie in the house' schreeuwt ze.
'OMMGGG MEl' Huilt Ilana en trekt haar in een knuffel. Later komt ze naar mij toe en trekt mij ook in een knuffel.
'Spanjaard is gearriveerd, trouwens ik had het niet gevraagd maar ik heb Jasha meegenomen is dat erg' vraagt Dioni
'Nee joh, des te meer hoe beter.' lacht Ilana.
'Hallooo Sam en Dana zijn ook gearriveerd, zijn we de laatste' vraagt Sam
'Nope, Dun moet nog komen alleen ze handelt alles af met Lauren.' zucht ik.
'Dus we kunnen beginnen' zegt Ilana.
'We zijn er voor Jai, wat heeft hij tegen jullie gezegd, dat jullie aan zijn kant staan' zucht Samuel. 'Jai heeft ons gebeld in de gevangenis, en daar heeft hij gezegd dat hij gedwongen werd door Jorik en Lex om dit te doen, ook zei hij dat geen keus had, want anders werd iedereen die Kaj lief heeft vermoord. Dus hij accepteerde het aanbod van Lex en Jorik. Daarom willen wij heb uit de gevangenis pleiten. Het enige wat Jai vraagt is om morgen met zijn allen naar de rechtszaak te gaan' legt Ilana uit.
'Wow, serieus, Kaj houdt van zo veel mensen. Jai heeft het beste gekozen. Ik kom morgen zeker naar de rechtszaak, wie joint ons nog meer?' vraagt Samuel.
'Ben er, heb ik veel gemist' vraagt Dunya
'Nope, het enige wat je hebt gemist is of jij morgen naar de rechtszaak komt van Jai' Zegt Mellanie
'Ofcourse will i go, dat is wat Lauren gewild zou hebben' zucht Dunya
'Mooi dan zien we morgen iedereen in de rechtszaal, en hopen dat Jai vrij wordt gelaten als hij de waarheid spreekt.' zeg ik.
'Oké dan gaan wij weer, tot morge' zegt iedereen en dan verdwijnen ze uit onze kamer.
'Kaj, zou jij misschien ook willen gaan, ik ben moe en zou graag willen slapen' gaapt Ilana
'Nee ik ga niet bij je weg, jij mag gaan slapen, but i don't leave you' zeg ik
'Kaj please, ga naar huis, pak wat rust, en haal me morgen maar weer op, want dan wordt ik ontslagen uit het ziekenhuis.' zucht Ilana.
Kaj pakt zijn spullen en verlaat mijn ziekenhuis kamer. Ik ga op mijn bed zitten en dan beginnen mijn tranen te stromen.
Jai point of view.
Ik hoop echt dat iedereen morgen naar de rechtszaak komt. Ik heb net gepraat met mijn advocaat, en heb hem alles verteld wat ik ook had verteld tegen Ilana en Kaj. En toen zei hij meteen, spreek morgen de waarheid, dat komt alles goed. Ik ga het doen morgen. Ik hoop dat ik het kan, ik hoop namelijk niet dat ik straks helemaal dicht klap. En dan niks meer kan zeggen. Als het me niet lukt, zit ik hier nog 15 jaar wegens verkrachting en poging tot moord. Iets van wat ik allebei zelf ook niet wou. Ik hoop dat Lex en Jorik hun verdiende loon krijgen en wegrotten in een cel. Door hun is mijn meisje dood, daardoor heeft zij zelfmoord gepleegd.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampiroWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...