O.26

26 1 0
                                    

Wat er vooraf gebeurde

'bro wie was dat net aan de telefoon' vraagt Dioni.

'Dat weet ik niet, ik weet alleen dat mijn ouder dood zijn' snik ik.

'Oh het spijt me zo dat ik het vroeg' zegt Dioni zacht.

'Maakt niet uit, je kon het niet weten' lach ik zacht.

'Maar hoe weten we eigenlijk waar Lauren is?' vraagt Cassius.

'We gaan eerst bij het huis van Jai langs, misschien is ze daar nog.' Oppert Sam.

we knikken allemaal. De hele weg naar het huis van Jai is het stil.

'Guys we zijn er, wie gaat er aanbellen?' vraagt Sam

'Ik ga wel' zegt Ilana dapper.

'Weet je het zeker babe?' vraag ik.

'Ik weet het zeker Kaj, ik wil jou graag je zusje terug geven en ik wil graag mijn beste vriendin terug.' zegt ze.

Ik knik. Ik geef haar snel nog een kus en dan stapt mijn meisje de tourbus uit.

Ilana Point of view.

ik loop zenuwachtig naar het huis van Jai. Als ik bij de voordeur kom hoor ik twee mensen kreunen. ik zucht en dan druk ik op de deurbel. Na een paar minuten gewacht te hebben komt een meisje naar buiten.

'Hey, kan ik je een behandeling aanbieden' vraagt ze.

'Sorry, wat voor behandeling' vraag ik beleeft.

'Een seks of borstvergroting' zegt ze met een glimlach.

'uhmm ik kom hier eigenlijk voor Jai en Lauren, zijn zij er?' vraag ik gestrest.

het meisje trekt me mee naar binnen en gooit me dan in een soort van cel. Daarna krijg ik handboeien om mijn handen en voeten en word ik uitgekleed.

'Hey je zocht mij of niet soms' lacht Jai

'Inderdaad ik zocht jou ja, Ik wil Lauren terug' Schreeuw ik

'Sorry Ilana die krijg je niet meer terug, zeg dat maar tegen je vriendje van je als je hem ooit nog terug ziet' grijnst hij.

'Wat moet ik doen om Lauren hier weg te halen' sis ik.

'Uhmm ik weet het jij blijft hier voor je hele leven en Lauren mag volgende week naar huis. Dan ben ik wel op haar uitgekeken, want ik heb dan alles wat ik wil. Is dat een deal?' grijnst hij

'Deal' Sis ik.

Jai knikt en loopt dan weg. Wat heb ik zojuist gezegd, ik haal Lauren hieruit en ik zit hier voor levenslang. Ik wil Kaj niet telleurstellen misschien was dit wel het beste, denk ik bij mij zelf.

Kaj point of view

Mijn meisje is zojuist naar binnen gegaan in dat creepy huis. Ik hoop echt dat ik mijn 2 belangrijkste meisjes in mijn leven heel en wel terug krijg.

'Kaj wat wil je voor pizza' vraagt Dioni

'uhhh wat vroeg je' vraag ik dromerig.

'wat voor pizza je wilt' zucht Sam

'Ik hoef geen eten, ik ga naar bed. Joee' zeg ik zacht en loop dan rechtstreeks door naar mijn slaapkamer. ik plof neer op mijn bed en mijn tranen stromen over mijn wangen, en ik heb geen idee of dit ooit stopt.

Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu