*Fedoua P.O.V.*
Waarom maakte ik het ook alweer uit met Jai? O ja omdat hij vreemd ging. Maar waarom vraag het me niet. Ik mis hem zo erg. Zijn lieve glimlach en zijn leuke grapjes. En natuurlijk gratis naar concerten gaan en niet wachten voor een attractie. Ik wil mijn Jai terug en dat ga ik krijgen ook. Hij is elke dag in de Tattooshop te vinden van Dioni en Sam. Ik trek mijn laarsjes aan en loop naar buiten. De warme lucht komt me tegemoet. Dit is zo fijn. Ik loop door naar de Tattooshop. als ik daar kom zie ik dat iedereen huilt. Oké waarom I Don't know. Ze zitten met zijn allen op de stoep.'Hey wat is er' zeg ik zacht.
'Fedoua wat doe jij hier' zegt Jai zacht.
'Ik wil je terug Jai' grijns ik.Ik loop naar hem toe en trek aan zijn kraag.
*Jai P.O.V.*
Fedoua wil me terug. Ik wil haar ook terug. Maar ik kan Lauren niet laten gaan. Ze trekt aan mijn kraag zodat ik ga staan. Ze drukt me tegen haar aan. Dit voelt vertrouwt. Wat heb ik dit gemist. Langzaam raken onze lippen elkaar weer. Haar zachte lippen wat heb ik dit gemist, ik kan dit wel uren met haar doen. Fedoua duwt me van haar af en trekt me mee naar haar huis. Als we daar zijn til ik haar op naar boven. Ik duw haar tegen de muur en streel over haar wang. Ik druk mijn lippen op de hare. Ik til haar op en loop naar het bed en gooi haar erop. Ik leg natte kusjes in haar nek. Ik ga met mijn handen naar haar benen en streel erover. Ze giechelt even.*Lauren P.O.V.*
Ik word met een schrik wakker. Waar ben ik beland. Ik zie allemaal apparaten om me heen staan. Ik grijp naar mijn arm. Ik kijk een beetje om me heen er is niemand te bekennen. Ik kan aan niemand vragen waar ik ben. Ik voel me zo alleen. wat zou Jai nu aan het doen zijn. Geen idee. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en ga Kaj bellen.*Gesprek*
Hallo met Kaj. Kaj met mij Lau. Hé Lau. Ik heb een vraagje. Vraag maar raak. Waar ben ik. Je bent in het Ziekenhuis. Je was helemaal weg en je had teveel bloed verlies. In het Ziekenhuis. UHGGGGGGGG ik haat Ziekenhuizen. WOOW daar kan ik niks aan doen, maar hoe voel je je. Wel goed, voel me al een stuk beter. Mooizo nog meer vragen. Ja waar is Jai. Die is met Fedoua mee naar haar huis. WHHHAAAAT FUCK. Wat is er. Die Fedoua heeft mij gepest en bedrogen. Oké wat is daar mee. NOU DAT ZIJ MET JAI HEEFT. HIJ HEEFT GISTEREN TEGEN MIJ GEZEGD DAT HIJ NOOOIT MEER HET DAT ROT WIJF ZOU OMGAAN HIJ HEEFT TEGEN ME GELOGEN. Sorry Lau ik had je graag willen helpen. Maar je moet Jai soms niet vertrouwen. Ik kan hem gewoon niet meer vertrouwen. Lauu Dunyaa hier. Heyyy Dunniie. Hellooo Lauu. Alles goed daar. Ja hoor alleen Jorik kwam net langs vragen of jij er was. En wat was dat in de krant? De krant welke krant. De Nederlandse krant. Uhm geen idee. Oké maar nog bedankt van dat je Kaj weer levend hebt gemaakt. Zullen we weer goede Zusjes zijn? Natuurlijk wil ik weer zusjes met jou zijn. Ahw thnx youu bby.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampirosWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...