O.33

18 0 0
                                    

Rose point of view

Ik loop nu in mijn eentje door de grote villa die Brahim voor me gekocht heeft. Levi is net weggegaan, hij had plannen met zijn vrienden vanavond. Ik besluit mijn koffer maar eens uit te gaan pakken. Loop naar de grote inloopkast, en zie dat de helft al gevuld is met dure kleding. Dan zie ik briefje liggen.

Hey Hey,

Bij een nieuw begin hoort natuurlijk ook een nieuwe look die bij Dubai past, deze kleren krijg je van mij, jij verdient dit.

XOXO je stylist Gio


Dit is insane, kleren van Gucci en andere dure merken liggen hier. Ook vind ik de hakken die ik altijd al wilde hebben. Ik trap mijn slippers uit en trek de hakken aan. Als ik mezelf in de spiegel bekijk glijdt er een traan over mijn wang. Ik had ook besloten om langs de kapper te gaan voor een make-over. Dus dat ga ik nu maar doen, omdat Levi weg is.

*Aangekomen bij de kapper*

Als ik de kapperszaak binnen kom gelopen, wordt er naar mij gefloten. Ik krijg daarvan een glimlach op mijn gezicht. 

'hey girl, waar kan ik je mee helpen.' 'Ik ben toe aan een make-over, alles mag anders.' 'Daar zijn wij het beste in, kom zitten.' 'Wat zou je graag willen hebben?' 'Ik zou mijn blonde lokken graag naar bruin willen hebben met een lichte kleur highlights erbij.' 'Dat is helemaal geweldig het zou je beeldig staan, hoe kom je aan deze dure kleding?' 'Gekregen van mijn stylist in Nederland, ik wil hier opnieuw beginnen en carrière maken.' 'Wauw in de muziek zeker.' 'Jap, in NL kon ik mezelf niet zijn met mijn muziek.' 'Ik kan je wel helpen, ik heb connecties met een beroemde producer, die wil je vast wel een contract aanbieden, kun je er morgen zijn?' 'Uhm tuurlijk, dat zou geweldig zijn.' 'Dan sta ik daar op jou te wachten.'  

Dioni point of view

Het concert was geweldig, ik heb hier zo van genoten, maar Kaj was er niet helemaal bij tijdens de show, hij was afwezig, wat hij meestal nooit is als het om een uitverkocht concert gaat.

'Bro, wat was dat nou on stage, je was afwezig man, hoe komt dat.' vraag ik aan hem

'Hoezo duikt de naam Rose ineens op, en Levi en Rose die ons blijkt te kennen en Jai ook persoonlijk. Er klopt hier iets niet Dion.' 'Nee Kaj zo kun je niet denken, we hebben haar allemaal gezien.' 'Wat zo gek is het toch niet, ze heeft het eerder ook gedaan, en waarom zijn Gio en Brahim dan zo geheimzinnig.' 'Bro, je weet dat ik altijd achter je sta, maar wat je nu denkt is insane.' 'Dan geloof je me maar niet Dion, prima.' 'Niemand zou je geloven Kaj, weet je hoe raar dat klinkt, iedereen heeft haar gezien, ze is er niet meer deal ermee.' schreeuw ik nog naar hem.

Man wat denkt die gozer wel niet, dat Lau nog leeft, dat is insane.

*een paar dagen later*

'Boys kom eens naar de woonkamer, het is belangrijk.' schreeuwt Kaj. 

De laatste paar dagen is hij alleen maar informatie aan het zoeken over Rose en Levi. 

'Kijk dit bericht, dit gaat over Rose en die Levi die laatst ineens opdoken bij Brahim.'

*Persbericht*

Vandaag waren we op bezoek bij de beroemdste producer in Dubai. Hij nam vandaag voor het eerst een Multi talent aan die met zoveel emotie en passie een eigen geschreven liedje aan het zingen was. Het gaat namelijk over de nu al bijna beroemde Rose Valentino, die een week geleden naar toe rees voor een nieuwe start in de muziek carrière. Rose en haar producer zijn al hard aan het werk voor haar Debuut album die ze volgende maand al probeert uit te hebben. We sproken over een Multi talent, deze dame van 18 kan ook nog eens super goed dansen hoe tof is dat, we spraken met haar en haar vriend Levi.

''Rose, hoe voelt dit nou? ''Dit voelt geweldig echt geweldig, ik had nooit gedacht dat ik binnen een week als zo veel heb mogen meemaken, ik kwam hier voor een nieuwe start, en kreeg een vriendje en heb een producer, dit had ik niet mogen dromen dat dit zou gaan gebeuren.'' '' Dat snap ik heel goed, je bent namelijk echt een Multi talent, hoe gaat je eerste single heten op je debuut album, of mag je dat nog niet verklappen.?'' ''Omdat jullie het zijn ga ik verklappen hoe mijn eerste gaat heten, als mijn singles worden Engelstalig, en mijn eerste heet 'HOPE'. '' ''Dat wordt vast een geweldige single net zoals de andere liedjes op je album, je hebt al veel fans hoe komt dat?' 'Vraag het me niet, maar ik gebruik mijn insta en YouTube account en daar plaatst ik wel eens een cover op van bekende artiesten of boybands en die vinden ze geweldig.'' ''Dit is al een mooie start, hoop je op een internationale doorbraak?'' ''Oh zeker weten, dat lijkt me zo tof om internationaal te gaan met mijn muziek.'' ''Dankjewel voor je tijd.'' ''Geen dank, en ik heb een kleine giveaway voor de luisteraars, mijn debuutalbum komt hopelijk over een maand uit, en deze kun jij winnen, meer informatie over deze giveaway staat op mijn site en insta kanaal.'' 

''Nou Levi, hoe voelt het nu nou eigenlijk om een relatie te hebben met een 'beroemdheid'. ''Insane het is echt raar dat ik diegene ben de haar zo gelukkig maakt, ze heeft zoveel meegemaakt, en dat ze de moeite vind om weer opnieuw te beginnen in geweldig en dat het haar lukt vind ik zo mooi om te zien.'' ''Wat nou als ze internationaal gaat, en daar optredens gaat geven, wat gebeurd er dan? ''Ik steun haar in alles, als ze dingen wil leren, daar steun ik haar in en ik bewonder haar van hoe ze alles aanpakt, dus ze moet voor haar dromen gaan, en daar support ik haar in. ''Dat is zo mooi gezegd, hebben jullie al plannen? ''Nee, ik heb haar gezegd ga vol voor je carrière daarna komt de rest nog wel, we hebben nog een heel leven voor ons, en zij al helemaal. ''Dankjewel Levi voor je tijd.''

*Einde persbericht*

'Uhm Kaj, wat boeit dit ons, ze is geen bedreiging voor ons toch?' zeurt Cassius

'Nee, maar vind het nu al helemaal verdacht, waar kennen wij die Rose van, wij kennen haar niet en Jai moet ze persoonlijk kennen, want ze vindt Levi net iets leuker dat Jai in een relatie. En Jai heeft nog niet zoveel relaties gehad.' 

'Kaj ik weet wat je nu wil gaan zeggen, dat heb ik je een paar dagen geleden ook al gezegd, dat is insane we hebben haar daar allemaal zien liggen en we hebben haar begraven, dus ik zeg het nu weer deal ermee, en ga je met andere dingen bezig houden.' sis ik

'WTF Leroy, denk je serieus dat Lau nog leeft en zij nu Rose heet, dat kan niet, je bent echt doorgedraaid.' zegt Sam

'Wat denk je van Gio en Brahim dan, die zijn zo verdacht en geheimzinnig sinds Lau.' 'Kijk eens na jezelf Leroy, jij gelooft dat ze nog leeft, ze kan het niet overleeft hebben, we zagen hoe bleek ze eruit zag.' 

'Boys wat is er aan de hand' zucht Dunya die de woonkamer komt inlopen. 'Je broer denkt dat Lau nog leeft en dat ze in Dubai zit en dat ze nu Rose heet en dat ze een vriendje heeft genaamd Levi, en dat ze ineens beroemd is.' zucht ik

'Kaj, dat kan niet, anders was ze hier toch, en we zagen hoe ze er in het ziekenhuis bijlag, ze is er gewoon niet meer, haal niet van de dingen in je hoofd en deal ermee en ga verder met je leven...' 

Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu