O.18

55 5 0
                                    

Lauren point of view.

Ik zit een beetje voor me uit te staren. Ik ben nu een weekje uit het ziekenhuis. Ik heb nog steeds moeite met lopen enzo maar voor de rest gaat het goed. Het is super mooi weer buiten. Ik besluit mijn krukken te pakken en dan even naar buiten te gaan. Kaj is zoals gewoonlijk weg, Dunya is terug naar Amerika gegaan. Dus ik zit elke dag alleen thuis. Ik voel me alleen. Ik pak mijn telefoon en mijn oortjes en zet mijn muziek keihard. Ik loop naar het huis van Jai. Opeens wordt ik bij mijn schouder gepakt. Ik draai me en zie Lex voor me staan.

'Aha Lauren waar was toch al die tijd, ik heb je zo gemist. Ik wil je terug. Ik wil je lijf terug' grijnst Lex en gaat met zijn handen over mijn rug naar mijn kont en knijpt erin.

'Ik wil jou niet Lex, en laat me met rust.' sis ik en probeer hem van me af te slaan.

'Haha ik ben lekker sterker' zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne.

Ik wordt misselijk bij deze gedachte. Onze tongen vinden elkaar. Ik voel een hand op mijn borst waar hard in geknepen wordt. Ik heb het gevoel dat allemaal mensen naar me zitten te staren. Er klink gejoel en gejuich, maar ik negeer het. Ik voel dat de rits van mijn jurkje wordt open gemaakt. Mijn jurkje glijd langzaam naar beneden. ik sta nu alleen nog maar in mijn ondergoed. Ik trek het overhemd  van Lex kapot en gooi hem weg. Ik voel hoe hij mijn bh kapot knipt, en met zijn schaar een streep op mijn rug zet. Hij legt natte kusjes in mijn nek.



heey beautys soorrryyy dat is suppppeeer lang niet meer online  ben geweest. Het spijt me zo erg. Maar hopelijk kan ik het goedmaken. Met dit super leuke hoofdstuk. Loves Miss Wowor.


Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu