O.21

62 4 2
                                    

Dunya Point of vieuw.

We zijn bij het huis van Lex aangekomen. Onze squad stapt de tourbus uit en lopen naar de voordeur. Ik loop achterom naar de achtertuin. Ik hoor dat de bel klinkt. Ik doe zo opvallend mogelijk zodat Lex me makkelijk kan zien als hij de kamer in komt. Inderdaad hij ziet me. Hij rent op de achterdeur af en doet hem met een ruk open.

'Wat doe jij hier' sist hij.

'Ik heb je hulp nodig voor een verslag, heb je even tijd.' Vraag ik beleefd.

'Ja natuurlijk. zullen we het buiten doen.' oppert hij.

'Ja graag, want dan kunnen we nog even van het zonnetje genieten.

Tot nu toe werkt mijn plannetje nog, nu alleen nog hopen dat Lauren naar beneden kan en de deur opendoet.

Dioni Point of vieuw.

Ik hoor voetstappen de trap af gaan. Een meisje met rode ogen doet de deur open. Als ik me hoofd een paar keer schud zie ik dat Lauren het is. Ik til haar op en zet haar in de tourbus. Als ik erin zit geef ik een gebaar dat we kunnen gaan. 'Het is ons gelukt.' zeg ik blij.

Jai Point of vieuw.

Ik kom net thuis van een dagje bij Jorik. Ik loop het huis van de boys binnen, maar zie niemand. Raar zijn ze zonder mij weggegaan. Mijn telefoon trilt. Ik kijk op het schermpje en zie dat Lex het is. Ik neem op.

*Telefoongesprek*

Ja met mij. Jai ik heb een probleem. Wat is er loos? Lauren is weg. WHHAAAATT HOE KAN DAT? Ik weet het echt niet. Zeker weten, ik kom net van Jorik weer. En wat heeft hij gezegd? Dat we super goed bezig zijn. We moeten haar weer te pakken krijgen, we moeten haar van Jorik verkrachten en daarna een vampier maken. Sure, in welk huis ben je? In die van de boys, Hoezo. Zijn hun thuis. Nee, hoezo? Fuck hun hebben Lauren meegenomen. WHAAATT DAT KAN NIET HOE HEBBEN ZE DAT GEDAAN? Ik weet het al. Nou zeg op. Dunya kwam langs om te vragen of ik tijd had om een soort interview wou doen, ik zei ja. En toen is Lauren denk ik naar beneden gegaan en met de boys weggegaan. Waarom zei je ja tegen Dunya, je weet dat zij niet te vertrouwen is. Wist ik veel. Ze is het zusje van Kaj en die is ook niet te vertrouwen.

Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu