*Kaj Point of vieuw*
Ik kan gewoon niet slapen. Omdat ik steeds denk dat Lau weer ontvoert ofzo zou worden. Ik maak me best wel zorgen om haar.. Ze vertelt al heel lang niks meer tegen ons. En dat ben ik niet van haar gewend. Maar sinds ze haar werk heeft verraden zegt ze amper iets tegen iemand. Zou ze van Jai hebben gehoord dat het niet zijn bedoeling was om met Fedoua te neuken? Ik weet het gewoon echt niet meer. Ze is mijn zusje. Zo voelt het tenminste voor mij. Ik weet niet wat zij voelt. Het is al vijf uur en ik slaap nog steeds niet.Ik moet over 3 uur al weer opstaan om te repeteren met de boys. Ik kan me moeilijk ziek melden. Over dit soort dingen doen ze niet serieus genoeg. Ik hoor iemand naar beneden gaan. Ik spring uit bed en kijk om het hoekje. Ik loop weer naar mijn bed. En val daarna meteen in slaap.
*Volgende morgen*
Ik word wakker van de wekker. Ik sla hem uit en stap het bed uit. Ik pak een joggingsbroek en een makkelijk T-shirtje. Ik kleed me aan en loop dan naar beneden. Ik pak snel een croissantje van het aanrecht en loop naar de garage om mijn scooter te pakken. Ik rijd zo snel mogelijk naar de studio. Als ik er ben ren ik naar binnen.'Ben je er nu eindelijk' zucht Sam.
'Ja, niet goed geslapen vannacht' gaap ik.
'Waarom dan niet' vraagt Dioni nieuwsgierig.
'Iets wat jullie toch niet serieus nemen' zucht ik en ga op de bank zitten.
'Is er iets met Lau' vraagt Jai.
'Ja, en trouwens Lau wil niks meer met je te maken hebben Wowor. Je hebt het verpest voor haar' sis ik.
'Hoezo ik heb toch niks fout gedaan' sist Jai.
'Oh nee. Je hebt tegen haar gelogen. Je zou nooit meer iets met die Fedoua van je doen. En wat deed je laatst je ging met haar neuken. Je liegt tegen mijn zusje Jai' Sis ik.
'Kaj het was echt niet mijn bedoeling. Laat het me uitleggen' smeekt Jai.
'Je hoeft me niks meer uit te leggen Jai. Ik weet genoeg.' zeg ik kwaad.Ik sta op en loop met grote passen de studio uit. Ik bots tegen een meisje op en zeg sorry.
'Hey Kaj, leuk je te zien. Ilana.'
'Heey Ilana je hoeft je niet voor te stellen ik ken je wel' glimlach ik.Ik druk haar dicht tegen me aan. Onze lippen raken elkaar. Haar lippen zijn super zacht.
Sorry voor dit kleine hoofdstukje. Maar er komt zeker meer. Ik ben nog langer niet klaar met mijn boek. Ik zou het ook heel erg leuk vinden als jullie één van mijn andere boeken gingen bekijken/lezen. Ik heb het best wel druk met schrijven. Ik ben met drie boeken bezig. Ik werk ook veel achter de schermen. Ik Woworiar help met haar boek. Dus ik heb het heel erg druk. En school begint bijna weer voor mij. Dus dat betekent huiswerk en proefwerken leren. En ik heb ook nog Basketbal wat een grote droom van mij is. En die wil ik graag uit laten komen. Liefs JaisBabyBoo
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...