Egy ideje már ott voltam a hálóba, mikor susogást hallottam. Próbáltam abbahagyni a sírást, de nehezen ment. Felkészűltem a legrosszabbra. Ha már találkoztam egy beszélő farkassal, akkor mi lehet még itt. Oroszlán vagy tigris? Vagy esetleg vámpír? Mindent lefuttattam az agyamba ami lehetséges. De ami jött, arra nem számítottam.
Egy valami jött felém. Öt darab szarv díszelgett a feje tetején. Két pár szeme volt amik pirosan világítottak. Kezei közt egy kés volt. A mellkasától lefelé pedig halványan át lehetett látni. Lábai nem voltak. Olyan 20 cm-re lehetett a föld fölött.- Ember hús. A kedvencem.- szólalt meg. A hangja mély volt.- És még dolgoznom se kell érte.- közeledett felém.
Ijedtemben elkezdtem hátrafelé menni.
Vagyis mentem volna, ha nem egy hálóba lettem volna. A könnyeim megint eleredtek.- Nyugi kislány. Gyorsan túl leszünk rajta. Csak egy kicsit fog fájni.- vigyorgott gonoszan
Sikítani akartam, de nem tudtam. Becsuktam a szemem, és remegve vártam hogy mit fog csinálni.
Nem hallottam semmit ezért kinyitottam a szemem. A szörny a földön feküdt és a nyakából folyt a vér. Fölötte egy srác állt, aki lefele nézett. Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fejét. Féltem. Nem tagadom. Oldalra néztem, aztán vissza. Ugyan ott állt de most már engem nézett. A piros szemeivel. Odalépett egy fához és eloldozta a kötelet így a földre estem. Elkezdtem hátrálni míg egy fához nem értem.- Nem megmondtam hogy fuss? Mit nem lehet érteni rajta?- morogta.
- Te.. te.. vagy- nyeltem egy nagyot- a farkas?
- Örülök hogy rájöttél.- forgatta a szemét.
- Mi volt az a lény?- öleltem át a lábam, és a szörnyet néztem.
- Egy Zulák.- fintorgott.
- Egy mi?- szaladt fel a szemöldököm
- Zulák. Ilyen hülye szörnyek.- mutatott az említettre
- Miért mentettél meg?- néztem fel rá.
- Nem téged mentettelek. Már nagyon régóta vadászom őket. Szeretném már őket kiírtani a francba.- ült le a mellettem lévő fa tövébe.
- Hogy kerültem ide?- tettem fel egy újabb kérdést. És úgy érzem hogy nem az utolsót.
- Valószínű valami baleseted volt a másik világba. Mindenki így kerül ide. Addig nem kerülsz vissza amíg teljesen fel nem épültél. Mikor idekerülsz elsőnek, elősször ember vagy. Aztán kezdesz átváltozni.
- Mivé fogok?
- Nemtudom. Mindenkinek a személyiségét tükrözi az itteni lénye.
- És te mi vagy? Azon kívül hogy farkas?
- Vérfarkas. És azon belül egy alfa. Azért is vörös a szemem.
- És ez a Zulák vagy micsoda. Ők kik?- néztem rá kiváncsian.
- Ők a másik világba valószínű valami rosszak.
- Van tipped hogy én mi lehetek?- rám kapta vörös szemit, és egymást szemébe nézve válaszolt.
(Bocsánat a hibákért)
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...