"Idegen környéken hajtottunk. Egy aranyos kis házikó mellett álltunk meg. "
Épphogy levettük a sisakot, egy kislány szaladt ki. A haja két oldalt fel volt fogva és egy virágos kis ruhát viselt. Az arcán pedig egy hatalmas mosoly terült szét. Zack a kezembe nyomta a saját sisakját, miközben leszállt a motorról. Felkapta a lányt és megpörgette a levegőbe. A kislány nagyokat kacagott, mikor Zack végig puszilgatta az arcát.
Zack nevetve rakta le és megfogta a kezét.- Emily be szeretném nekem mutatni a barátnőmet, Roset.- mondta, miközben lesegített a járgányról.
- Szia.- köszönt félénken, és a bátya háta mögé araszolt.
- Szia királylány. Rose vagyok.- guggoltam le elé, erre még jobban elbújt.
Zack megfogta a kezem és elkezdett befelé húzni.
- Megjöttünk.- kiabált, mikor kinyitotta az ajtót.
Egy mosolygós nő jött ki a konyhából, nyakában egy kötényel és egy fakanalat tartott a kezében. Nagy lendülettel a fia nyakába ugrott. Egy cuppanós nyálas puszit nyomott az arcára, amit ő nagy lendülettel le is törölt. Gonoszul mosolygott az anyjára és viszonozta. Most a nő törölte le.
Nevetve figyeltem őket. Rám néztek, és Zack a kezemnél fogva magához húzott és átkarolta a derekam.- Anya, be szeretném mutatni Rose-t. Rosie, ő itt az anyukám.
- Üdvözlöm Mrs. Collins.- intettem egy kicsit a kezemmel.
- Ácsi.- tartotta fel a kezét komolyan- Utálom, mikor magáznak a fiatalok. Könyörgőm, nem vagyok még 40 éves. Hívj csak Marynek.- mosolygott rám.
- Rendben. Bocsánat Mary, de mi ég?- szagoltam bele a levegőbe
- O bakker.- kapott a fejéhez és már rohant is vissza a konyhába
- Kell segíteni, vagy elmehetünk fotózni?- kiabált utána Zack
- Megoldom. Egy óra múlva kaja.
Zack felfutott a szobájába és a géppel a kezében jött vissza. Átkarolta a vállam és úgy léptünk ki a házból.
Csinált rólam képeket, aztán nagy nehezen nekem is átadta a gépet, így róla is készült pár.
Egy óra múlva már a házukban voltam és ettem a finom húslevest.Nagyon sajnálom, hogy nem hoztam részt. :(
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...