∆13. Fejezet∆

1.3K 143 4
                                    


"- Rose. Mondanom kell valamit..."

- Igen?- néztem fel rá.

- le....

- Rose!!!- rontott be az ajtón Dylan, és mindketten felültünk. Ajj. Már csak ő hiányzott.

- ...sznek- fejezte be a szó végét Zack, utána az ajtóban állóra nézett, felhúzott szemöldökkel.- majd később elmondom.

- Te meg ki a rák vagy?- kérdezte Dy.

- Egy barátom.- válaszoltam helyette.

- Aha. Dylan Smith.- nyújtotta a kezét.- Rose BARÁTJA.- hangsúlyozta ki a barátja szót, és vicsorogva nézett Zackra.

- Zack Collins.- szűrte a fogai közt, és szerintem jól megszorította a másik srácnak a kezét, mert ő gyorsan elkapta azt.- Nem is mondtad hogy van barátod.- suttogta a fülembe.

- Öhm... izé... majd elmondom.- túrtam bele a hajamba.

- Én mentem. Nem akarom tovább zavarom a "szerelmes párt"- mondta gúnyosan, és kiment az ajtón.

* Zack szemszöge *

Hülye tetű. Oké, tudom, hogy semmi közöm sincs Rosi magánéletéhez, de ez a srác már most nem szimpatikus.
Van valami irritáló benne.

- Bocsánat.- szólalt meg mögöttem egy kedves hang. Megfordultam, és egy nővel találtam szembe magam.- Rose anyukája vagyok.

- Jónapot. Zack Collins.- nyújtottam a kezem. A nő pedig mosolyogva megfogta.

- Liz White. Örülök hogy megismertelek.

- Énis Mrs. White.- mosolyogtam.

- Ugyan már. Hívj csak Liznek.- legyintett.

- Rendben. Ki ez a srác aki bent van nála?- néztem az ajtó felé

- A főorvos fia. Nagyon tetszik neki Rose, de a lányom nem meri elutasítani, mert az apja akkor elveszteni az állását.- mesélte, és elhúzta a száját.

- Hogy- hogy?- néztem rá kérdőn.

- Hát. Tudod Dylan egy erőszakos fiú. Megakar mindent szerezni magának.- tördelte az úját.

- És erről tud a férje is?

- Nem. Csak Roset fenyegette meg, hogyha nem lesz a barátnője, akkor az apja búcsúzhat a munkájától. Nagyon megijedt. Csak nekem mesélte el. A bátyjai megverték volna Dyt, ha megtudták volna ezt. Szóval ez titok.- suttogta.

- Én megverhetem?- néztem könyörgően Lizre.

- Dehogy is.- nevetett fel.- Örülök hogy Roseval jóba vagytok.

- Énis.- mosolyodtam el.- elkérhetem a telefonszámát?

- Persze.

Miután Liz lediktálta a számát, és mondtam neki, hogy majd keresem, elmentem a kórházból egyenesen haza.

* Rose szemszöge *

- Mit akarsz Dylan?- néztem rá unottan.

- Csak megnéztem a barátnőmet.- nevetett fel.- Ki volt ez a srác?

- Nem mindegy az neked. És nem vagyok a barátnőd.

- Oh drágám. Melyik pizsamádban álmodtad? Még szép hogy a barátnőm vagy. Tudod megegyeztünk.- vigyorgott.

- Ja- morogtam.- köszönöm hogy meglátogattál, most már mehetsz is. Szia.

- Jólvan megyek. De majd még jövök cicám.- kacsintott és kiment.

Hülye paraszt. És Zack is miatta ment el. Mit akart mondani? És még a telefon száma sincs meg, hogy megkérdezzem. Ahhhjjjj.

Naaaaaaaa? Próbáltam hozni egy kis fordulatot. :)))))))
Remélem tetszik.
Puszi: SziL. <3

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now