"Mostmár nem tagadhatom. Beleszerettem Zack Collins-ba."
Lassan én is visszamentem. A büdös kórházba ültem egész nap. Alig vártam már, hogy kiengedjenek.
Körülbelül olyan este hat körül, Harry toppant be.- Szia hugi.- mosolygott rám, és leült mellém.
- Szia.- mosolyogtam vissza.
- Mizu? Tök sápadt vagy.- húzta el a száját.- Lehet, hogy lement a vércukrod. Hozok nekem valami csokit. Két perc.
Kiment az ajtón, és gondolom az autómatához ment.
Már 5 perce kint volt, én meg kezdtem rosszul lenni, szédültem és hányingerem volt. Kinyílt azt ajtó, gondoltam Harry az, ezért nem is néztem fel.- Mizu van cicukám?- halottam meg Dylan hangját. Az eddig csukott szememet kinyitottam, és rá néztem.
Atya isten. Minden zöldbe volt borulva. Így még rondább volt Dy.
- Na mivan. Elvitték a nyelved?- röhögött fel.- Na gyere ide, adj egy csókot.- jött felém.
Nem mertem kinyitni a számat, mert tuti, hogy lehánytam volna. Bár megérdemelné.
Undorodva néztem rá. Ő mit sem törődve velem, jött tovább. Leült az ágyam mellé és az arca közeledett az arcom felé. A kezemmel próbáltam eltolni, de ő lefogta azokat.- Azonnal enged el.- halottam Harry mérges hangját.
Dylan megrezzent, és azonnal elengedett.
Harry gyors léptekkel ment Dylan felé. Megragadta a pólóját, és a falnak nyomta.- Ha még egyszer hozzányúlsz egy újjal is Rosehoz, levágom a töködet és megetetem veled. Megértetted?- sziszegte
- Me.. meg.- bólogatott hevesen.
- Akkor húzz el, de gyorsan.
Elengedte és ő gyorsan kifutott. Harry gyorsan odafordult hozzám, és egy csokit nyomott a kezembe.
- Harry. Nagyon szarul vagyok.- nyögtem ki.- hányingerem van, meg szédülök.- azért azt nem mondtam neki, hogy zölden látok. Szerintem hülyének is nézett volna.
- Edd meg.
Kibontottam az édességbombát, és megettem.
- Jobban vagy?
Egy fej rázással jeleztem, hogy nem. Egyre kevesebbet láttam.
- Hívd Zack-et.- ezt mondtam, aztán elragadott a sötétség.
* Zack szemszöge *
- Zack. Kelj már fel haver.- rázogatót Jason.
Mosolyogva felemeltem a fejem a padról, és ránéztem a barátomra.
- Miaz?
- Vége lett az órának. Mi van veled?
- Jót álmodtam. Asszem, szerelmes vagyok.- néztem rá.
- Mivan?- nézett rám megdöbbenve- A nagy Zack Collins szerelmes az álmába?- nevetett
Ha ő azt tudná, hogy én nem is álmodok.
- Így van.- röhögtem.
És tényleg így van. Lehet, hogy még nem teljesen, de többet érzek Rose iránt, mint barátság.
A nap gyorsan eltelt. Még végigszenvedtünk öt órát, aztán már mentem Emilyért az óvodába. Otthon fogtam a fényképezőgépemet, és elmentem egy közeli erdőbe. Rengeteg fotót csináltam.
Egyszer csak megszólalt a telefonom.
Liz hívott.~ Haló. Mi a baj?- kérdeztem azonnal.
~ Harry vagyok. Rose bátyja. Elájult és azt mondta, hogy hívjalak fel. Betudnál jönni a kórházba?- hadarta.
~ Persze. Azonnal indulok!
Gyorsan letettem a mobilt, és már indultam is. Megint futva menten fel Rose szobájába. Az ajtó előtt egy srác állított meg. Gondolom Harry.
- Szia. Gyors voltál. Bemehetsz hozzá, de még nem ébredt fel.
- Nembaj.
Benyitottam, és ott feküdt ő. A haja elterült a párnán. Gyönyörű volt. Mivel a fényképezőgép még mindig nálam volt, így gyorsan lefotóztam.
Odamentem hozzá, és egy széket húztam az ágya mellé. Leültem és megfogtam a kezét.- Zack?- szorította meg a kezem.
- Itt vagyok párduckám. Jól vagy?- simítottam meg a kezét.
Kinyitotta a szemét és rám nézett.
- De csúnya vagy így.- mosolyodott el
- Hogy? Rose. Én mindig szép vagyok.- nevettem
- Fiúkra nem mondjuk azt, hogy szép. És mindent zölden látok.- húzta el a száját.
- Oh. Az nem túl jó. Majd este megnézzük a könyvet. Rendben?
- Oké. Zack?- ránéztem.- ide fekszel?
Mosolyogva feküdtem be mellé, és átkaroltam.
Na srácok. Ez extra hosszúra sikeredett. 😊
Remélem tetszik. Bocsánatot a helyesírásért 😕
Lenne hozzátok egy kérdésem.
Rosé maradjon párduc, vagy inkább legyen tigris? Nektek melyik tetszik jobban? 🐅
By: SziL. 🐎
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...