"- Én is szeretlek. Remélem hallod. Csak élt ezt túl."
Nem szerettem volna elaludni, mert tuti akkor jött volna vissza Zack.
Luna már visszament és nekem is azt kellett volna.
Befeküdtem mellé és ráfeküdtem a mellkasára. Remélem jól van.* Luna Szemszöge *
Minden az én hibám. Ha nem vittem volna el Aaron-t a barlangba, akkor Zack nem lenne a halál szélén és Rose se lenne ennyire összetört.
Mikor felkeltem hulla voltam. Chris nem értette, hogy mi a bajom, de csak egy legyintéssel lerendeztem . Tudta, hogy hazudok, de inkább rám hagyta.
A munkahelyemen is pocsékul éreztem magam, és a főnököm is hazaküldött.*Zack szemszöge *
Kiestem az ágyamból, mikor felkeltem. Alig kaptam levegőt. Anya mikor meghallotta, hogy levertem a tankönyveimet az éjjeliszekrényemről azonnal jött fel. Mikor meglátott, már tárcsázta is a mentőket. Az után már nem emlékeztem semmire.
*
Mikor kinyitottam a szemem fehérség vett körül. Három darab doki volt bent a teremben. Mindannyian egy lapot néztek, és úgy láttam, hogy eléggé törték a fejüket. A másik két doki kiment és a harmadik pedig felém fordult.
- Szép reggelt Zack. Egyszer már találkoztunk. Steve White vagyok.- mutatkozott be. Odasétált az ágyam mellé és a papírokat egy asztalra rakta. A széket maga alá húzta és komolyan nézett rám.- Jól van?
- Mondhatni.- húztam el a számat
- Szóltam már a feleségemnek. Felébreszti Rose-t és bejönnek. Mi történt magával?
- Köszönöm. Nem tudom. Csak rosszul lettem és nehezen vettem levegőt. Azt utáni dolgokra r nem emlékszek.- húztam el a számat.
- Nos fiam, az a helyzet, hogy nem tudjuk mi bajod van.- vakarta meg a fejét.- Megvizsgáltunk, de semmit nem láttunk rajtad. Szédülés lehetett azért, mert lement a vérnyomásod.
Persze, hogy nem tudja. Ami az Álomvilágban történik, azt ott is marad.
- Mikor mehetek haza?
- Holnap. Egy- két vizsgálat és kész.
- Rendben. Köszönöm.
- Ez alap, ha már a lányom barátja vagy. És úgy látom már itt is vannak.
És tényleg. Rose és Liz az ajtóban álltak.
* Rose szemszöge *
Arra keltem fel, hogy anya rázogatta a vállam.
- Rose. Roseee.- keltegetett
- Ébren vagyok.- motyogtam
- Apád most hívott. Zack a kórházban van.
Azonnal felugrottam és elkezdtem öltözködni.
- Köszi, hogy szóltál.- erőltettem fel egy mosolyt.- Indulunk?
Annyira rosszul érzem magam. :(
Sanálom, hogy ilyen későn hoztam a részt. Remélem tetszik
Hagyjatok nyomot magatok után.
By: SziL.
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...