"- Gyönyörű hangod van.- nézett a szemembe. Éppen válaszolni akartam, mikor a hátam ívbe feszült, és eszeveszett fájdalom nyilallt a gerincembe."
- Rose!- rohant oda hozzám Zack- Rose. Mi a baj?- rázogatott. Ezt hallottam utoljára, aztán magával ragadott a sötétség.
++++ jó pár óra elteltével ++++
Az oldalamon feküdve keltem fel. Megpróbáltam felállni, de sikertelenül. Lenéztem a testemre és négy lábat láttam. Mivan? Átváltoztam?
- Rose. De jó hogy felébredtél.- jött be a barlang bejáratánál Zack.
- Mi történt? Meddig aludtam?
- Most változtál át. És pontosan- nézte meg az óráját- 5 órát aludtál.
- Hogy mennyit?- ámultam el.
- Bizony.- röhögött
- Bántottalak?- kérdeztem félve
- Csak akartál. De még túl gyenge voltál, ezért összeestél.
- Hogy nézek ki?- kérdeztem félve.
- Fekete vagy. És zöld a szemed. Szép vagy.- mosolygott.
- Huh. Azt hittem hogy egy ronda állat lettem.- nevettem fel
- Kimegyünk az erdőbe? És ott lefotóználak.
- Oké. Menjünk.- nagy nehezem felkeltem és már sétáltam is ki a barlangból. Zack felkapta a fényképezőgépét és már jött is utánam.
Körüljárták az egész erdőt és Zack rengeteget fotózott. Megtanította, hogy hogyan kell átváltozni és kordában tartani magamba az állatot.
Hazafelé sétáltunk a nagy túra után, (már emberi alakban) mikor a vörös szeműke megszólalt.- Emlékszel a balesetedre?
- Nem.- hajtottam le a fejem. Milyen érdekes a föld.
- Szeretnéd tudni?
- Miért te tudod?- kerekedtek ki a szemeim.
- Elég nagy baleset volt. Egész London erről beszél.
- Komolyan? Mi történt?
- Egy taxiban ültél, amikor két kocsi belétek hajtott. A sofőr meghalt te pedig kómába vagy. Sajnálom.- a végét már suttogta.
- Ufff.- hunytam le a szemem- a családomról esetleg tudsz valamit?
- Semmit.- megéreztem a kezét a vállamon, de még akkor se nyitottam ki a szemem. Ölelésbe vont. A fejemet mellkasába nyomtam és beszippantottam az illatát. Nyugtató volt.- Nyugi. Engem is így érintett mikor megtudtam.
Percekig ott álltunk, mikor ág reccsenést hallottunk. Egyszerre fordultunk a tettes felé.
- Rose.- suttogta a fülembe.- Tudsz verekedni?
Hellosztok babák!
Itt a rész. Remélem tetszik. ;)
Léci írjatok kommentbe véleményt.
Körülbelül egy hét múlva hozom a következőt. :*By: SziL. <3
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...