37. Fejezet

577 63 19
                                    

- Luna! Istenem. Annyira aggódtam.- öleltem meg óvatosan.

- Kutya bajom- szólalt meg rekedtesen

- Segítened kell. Ki volt itt? És hol van Zack?

- Elvitték. A vízesésnél van. Érzem.- suttogta ezeket a szavakat és utána lehunyta a szemeit.

- Luna. Luna! Ne aludj el, hallod! Kérlek.- egyenletessé vált a lélegzete.

Oké Rose. Szedd össze magad.
Kirohantam a barlangból, hátha itt van még valaki, de nem volt szerencsém. Mintha mi sem történt volna. A hullák eltűntek, úgy mint a többiek is. Fogalmam sem volt, hogy kihez fordulhatnék. Azt se tudtam merre van az a nyamvadt vízesés. Visszarohantam a barlangba és Zack nyakláncával kinyitottam a ládát, és abból kivettem az Álomvilág könyvét. Rémlett, hogy volt benne egy térkép. Kinyitottam az első oldalon, úgy mint az általános fantasy könyvekben, ebben is itt volt a térképnek a helye. Ha lett volna időm az egészet apránként átnéztem volna. Az ujjammal kutattam a vízesés helyét. Mikor megtaláltam megnéztem a hozzá vezető utat. Lefotóztam a telefonommal és nekiindultam. Út közben közelebbről is megnéztem. Először észak felé kelett indulnom. Mikor ebből az erdőből kiérek, át kell mennem egy folyón. Na erre kíváncsi leszek, ha nem leszek gyorsan egy szárnyas, vagy lesz ott egy híd akkor lehetetlen az átkelés. Néztem tovább a térképet. A folyó túlsó oldalán egy újjabb erdő volt. A madarak fészekének hívták. Na, most már erősen remélem, hogy lesz ott egy híd. Azután teljes pusztaság van. A vízesés egy erdő közepében helyezkedik el. Név nem volt hozzá, de a fák sötétebbek voltak, mint a többi.

Kiléptem a galériából és rámentem az iránytű applikációra. Észak felé fordultam és elindultam torony iránt. A telefont lezártam és a hátsó zsebembe nyomtam.
Mikor már láttam a fényt a fák között, gyanítottam, hogy nemsokára a folyóhoz érek. Már majdnem kiléptem mikor valami ledöntött a lábamról és közelről is megcsodáltam a földet.

Sziasztok. Nagyon későn, de meghoztam egy kicsi részt. Képzeljétek, hogy már hetekkel ezelőtt fel szerettem volna rakni, de a wp valamiért nem engedte.🤔 Nagyon sajnálon, de remélem tetszett.
Ui: Köszönöm a rengeteg megtekintést 😱😱😱💓

ÁlomvilágDonde viven las historias. Descúbrelo ahora