•17. Fejezet•

1.3K 141 4
                                    

"- Oké. Zack?- ránéztem.- ide fekszel?
Mosolyogva feküdtem be mellé, és átkaroltam."

Szótlanul feküdtünk egymás mellett.

- Ki tudsz kelni az ágyból?- néztem le rá

- Csak mankóval. Szilánkosra tört a lábam.- húzta el a száját.

Kimásztam az ágyból és a odavittem az ágyhoz a mankót. Rose felült az ágyban ás a kezébe vette a mankót.

* Luna szemszöge~

Alig vagyok itt, de már megszerettem ezt a helyet. Rose és Zack is nagyon aranyosak. Örülök azért, hogy az a baleset megtörtént, mert különben nem lettek volna barátim. Otthon csak a barátom, Chris az egyetlen akivel megtudom beszélni a dolgokat. Mindenki különcnek tart a fehér hajam miatt. Nem szólnak hozzám, és piszkálnak. Szerencsére én már leérettségiztem.
Zack-től nagyon sok dolgot tanultam. Azt mondta, hogy már egyedül is megbirkóznék egy Zulákkal, akár mi is az.
A szokásos utamon járkáltam. Mindig mikor jöttem ide elmentem sétálni és csodáltam az erdőt. Néha hozok egy könyvet, vagy a gitáromat és leülök egy fa tövébe és eltöltöm az időt. Zack kérése miatt nem mentem messzire a barlangtól.
Akkor éppen nem vittem magammal semmit. Énekelgettem, csak az volt a baj, hogy elég szar hangom van.

- Mi lenne ha nem kornyikálnál? Akkor nem vernéd fel az egész erdőt, és nem találna meg egy Zulák se.- szól egy hang, én meg ijedtemben ugrottam egyet.

Egy szőke hajú srác jött ki egy fa mögül. A szemei arany színben pompáztak.

- Te egy párduc vagy?- próbáltam kitalálni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Te egy párduc vagy?- próbáltam kitalálni.

- Oroszlán. Te pedig egy farkas ugye?- jött közelebb.

- Honnan tudtad?- néztem rá nagy szemekkel.

- Rég óta itt vagyok. Zack Collins az alfád, ugye?

- Igen. Ismered?- szegeztem neki a kérdést.

- A húgom is farkas volt. Együtt volt a balesetünk. Én oroszlán, ő farkas.- az arca szomorú lett, és leült a földre.

- Oh. És mi lett vele?- ültem le mellé.

- Zack nem mesélj róla?- válaszként megráztam a fejem.- Szóval. A húgomnak ő volt az alfája. Szerelmesek voltak egymásba. Össze szerettek volna költözni. Egy nap rájuk támadt egy Zulák csapat. Meghaltak.- a végét már suttogta.

- Jézusom.- hajtottam le a fejem.

- Az elején Zack-et vádoltam. Azt hittem, hogy nem tanított meg mindent nekik. Elhordtam mindennek. Meg akartam ölni, de aztán rájöttem hogy nem tehet semmiről. Azóta nem találkoztunk.

- Sajnálom.- simogattam meg a vállát.

- Már mindegy.- motyogta.- Zack túllépett Beth-en?

- Szerintem igen. Van egy lány. Rose. Szerintem oda- vissza vannak egymásért, csak nem vallják be.

- Örülök neki. A húgom is azt akarta volna, hogy boldog legyen.- mosolyodott el egy kicsit

- Egyébként Lunának hívnak. Téged?- nyújtottam a kezem.

- Aaron.- csókolta meg a kezem.

- Nem szeretnél Zack-el találkozni?

- De. Remélem nem akar kicsinálni. Amikor utoljára találkoztunk elég csúnya dolgokat mondtam.- nevetett fel.

Tátátáááá. Ezt a rész majdnem csak Luna szemszögéből írtam. Szeretnétek még ilyet?
És bocsi a késésért, remélem tetszik.
Puszi. SziL. :*

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now