♦5. Fejezet♦

1.7K 163 8
                                    

"37. Fejezet. A szem változása."
"Minden fajnak más szinű a szeme.
A nagy fekete alfa farkast a vörösen rikító szeméről ismerheted meg.
Az öt szarvas Zulák rikító vörös kukkolóit már messziről is lehet látni.
A gyorsan futó gepárd lila színt kapott.
Az állatok királya, az oroszlán. Szeme a szőréhez illik, ugyanis arany fényben pompázik.
A fekete párduc szeme zölden izzik a sötétben

Itt teljesen más a színük van, mint a másik világba. Ne csodálkozz el ezen."

Belenéztem Zack tükrébe, és a szemem zölden ragyogott. Szóval egy párduc lettem. Most nemtudom hogy örüljek e neki. Zack. Könyörgőm. Gyere már. Kezdek félni.

*Zack*

Az óráim után beszálltam a kocsimba, és az óvoda felé vettem az irányt. Vajon Rose jól van? Ugye nem változott át? Merültek fel bennem a kérdések. Nem tudtad sokáig gondolkozni, mert az óvodához értem. Leállítottam a kocsit, és bementem Emilyhez.

- Zack- szaladt oda hozzám a húgom.

- Szevassz kiscsaj. Milyen volt a nap?- közbe összeszedtük a cuccait, és beültünk a kocsiba.

- Nagyon jó. Lett egy új barátnőm. Egész nap eggyütt játszottunk.

- Hogy hívják?

- Lisa.- mosolygott

- Egyszer áthívhatnád hozzánk játszani. Persze csak akkor ha a szülei megengedik.

- Júúújjjjjj. Az olyan jó lenne. Megkérdezem.- vigyorgott. Istenem. De szeretem ezt a lányt.

/pár óra múlva\

- Nyomás aludni.- zavartam fel a szabályába Emilyt.

- Mondasz mesét.?- nézett rám nagy szemekkel.

- Most nem prücsök. Nagyon álmos vagyok. Aludj jól.- nyomtam egy puszit az arcára, én kimentem a szobából egyenesem az enyémbe. Letusoltam aztán bebújtam az ágyba. És szépen lassan elnyomott az álom.

+Álomvilágba+

Elkezdtem pislogni. Felültem, és megdörzsöltem a szemem.

- Zack! Hála az égnek. Azt hittem sose jösz vissza.- hallotam Rose hangját. Ránéztem, és nem hittem a szememnek. Zölden ragyogtak a szemei.

- Te meg milyen állat lettél?.- kerekedtek ki a vörös szemeim.

- Páduc. A könyv szerint.

- A könyvbe nincs is ilyen fejezet.- csodáloztam

/ Sziasztok. Itt a rész. Remélem tetszik ^^
By: SziL. :*/

ÁlomvilágМесто, где живут истории. Откройте их для себя