"- Sziasztok!- kocogott oda hozzánk"
- Merre voltál mostanában?- öleltem át
- Éjszakai műszakban voltam és már egy ideje nem aludtam.- húzta el a száját
- De hol szoktál lefeküdni? Sose látlak nálunk.- kérdezte Zack
- Találtam egy barlangot a közelben és ott szoktam ledőlni. Nem akarok az utatokban lenni.- vonta meg a vállát.
- Sose zavarsz.- pusziltam meg az arcát
Tettünk még pár kört, aztán együtt mentünk vissza a "lakásunkra". A bejárat előtt rengeteg árnyat láttunk.
- Ó, basszus.- kapott a fejéhez.- Luna, te maradj itt velem. Rose, kérlek menj el.
- Mi? Felejtsd el. Most nem hagylak itt. Újra nem!
- Rose! Húzzál innen. Nem akarom kétszer mondani!- kiabált rám és ezzel felhívta a figyelmét a zuláknak.
- Oh. Hát itt van a híres Zacky.- mondta rekedt hangon
- Kérlek Rosie.- fogta a két keze közé az arcom és homlokon csókolt.
- Vissza fogok jönni.- súgtam neki és elrohantam.
Volt egy tervem, amit gyorsan meg kellett valósítanom. Bementem az erdő közepére, ahol egy tisztás volt. Felnéztem az égre és próbáltam kivenni a vörös égből egy formát. Zack azt mondta, hogy mindig itt van. Egy árny suhant el felettem. Az ujjaimat a számba raktam és fütyültem egyet. A sas visszafordult és a föld felett átváltozott, így bukfencezve érkezett le. Barna haja volt sárga melírokkal. Erős szemöldöke volt és egy karika az orrába.
- Ki vagy?- nézett rám
- Rose. Baj van és nagyon nagy szükségem lenne rád. Kérlek segíts.- néztem rá könyörögve.
- Tudom ki vagy....
Sziasztok. Megjött egy picike ihlet. Ezt is nektek köszönhetnem. Köszönöm a kommenteket és a voteokat. És köszönöm a 11+K-t. Egy álmom vált valóra. Csodásak vagytok! ❤
És kaptam egy díjat Annamariosztcs-tól. Köszönöm szépen!Puszi mindenkinek!!!!!
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...