"- Zack. Luna meg akar valamit mutatni..."- Tényleg?- nézett rám Luna.
- Ahjjj. Változz már át.
A fehérség átváltozott és Zackra nézett. A srác ugrott egyet, de aztán közelebb ment Lunához. Letérdelt elé, és átölelte a nyakát. Szegény lányt szét szorongatta. Luna morgott egyet, így Zack elengedte. Hátrébb lépett kép lépést, és átváltozott alfává. Sokkal nagyobb volt, mint a másik farkas.
Lunának az arcán átfutott valami. Odament Zackhez és oda dörgölte a fejét.
Féltékenyen néztem rájuk. Elkezdtem hátrálni és befutottam az erdőbe.
Egyszer, csak elhomályosodott a látásom. Megtámaszkodtam egy fán. A lábaim feladták a szolgálatot és összeestem. Feketeség vett körül.*Zack szemszöge*
Egy farkas. Édes jó istenem. Lehet egy falka tagom.
* Te egy alfa vagy* hallottam Luna hangját a fejemben.
* Igen. Te pedig egy béta. Szeretnéd, ha én lennék az alfád?*
* Aha. De azt se tudom, hogy ez itt hogy működik* nevetett
* Ezt meg kell köszönnöm Rosinak.* néztem körbe, de Rose sehol se volt. * Hova tűnt?*
Luna visszaváltozott és aggódva körbenézett.- Rose!- kiabált. Énis visszaváltoztam és befutottam az erdőbe.
Hallottam, hogy Luna fut mögöttem. Istenem. Hol vagy te lány! Csak nehogy egy Zulák megtalálja.
- Zack! Ott van!
Odaszaladtam ahoz a fához, amit mutatott Luna. Ott feküdt. A narancssárga haja körülötte terült szét. Megnéztem a pulzusát, de alig vert a szive. Ijedtem fogtam a kezeim közé, és vittem vissza a barlanghoz. Remélem csak felébredt a másik világba és nincs semmi baja.
*Rose szemszöge*
Lassan nyitottam ki a szemeimet. Hallottam, hogy csipognak a gépek. Körbenéztem és minden fehér volt. Kórház. Egy orvos szaladt be a szobámba. Nem mondott semmit, csak nézte az gépeket, s kiment. Pár perc múlva visszajött, egy papírral a kezében.
- Jóreggelt Ms. White.- mosolygott.
- Jónapot. Mióta vagyok itt?
- Két napja. Elég súlyos balesete volt. Emlékszik rá?
- Emlékszek. Mikor mehetek haza? Hol vannak a szüleim? A bátyáim?- zúdítottam rá a sok kérdéseimet.
- Kint vannak a váróban. Még bent kell tartanunk két/három napig. Szeretné látni a szüleit?
- Igen.
Az orvos kiment és a családom bejött.
*Zack szemszöge*
Szédülök. Ne. Csak ne most. Itt kell maradnom Rosi melett.
- Luna. Van egy kis gond.- megint megszédültem, de most leültem Rose mellé a ágyra.
- Mi az?- kérdezte ijedten.
- Fölébredek a másik világba. Léci figyelj Rosera.- nyögtem, aztán befeküdtem mellé az ágyba. Dejo, hogy nagy ágyam van, így ketten is elférünk.
- Figyelek.- ezt hallottam utoljára aztán elaludtam.
Sziaasztoook. Itt a rész. 😏
Halljátok. Reggel szívbajt kaptam. Felakartam rakni az új rész, erre föl azt írja ki, hogy nincs is sztorim. Én meg: Whatthefuck??????
A szívroham kerülgetett. Fönt a buszon.
Nem is az volt a baj, hogy eltűntek, mert azok megvannak jegyzetbe, DE én azóta már kicsikét átírtam a részeket itt wattpadan.
De nem volt semmi gond, mert újraindítottam a telómat, és már jók is voltunk.
Sorry. Ezt muszáj volt elújságolnom.😂😂😂Pusz.: SziL. 😘
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...