22. Fejezet

1.2K 124 6
                                    

"- Arrggg. Jólvan. Majd elmondok mindent, ígérem.- kacsintott, én pedig nevetve mentem ki az ajtón"

°
Újra a barlangban voltam. Ugyan úgy Zack mellkasán feküdtem. Felemeltem a fejem, és kikeltem. Leültem az asztalhoz, és elővettem a vázlat füzetemet. Mielőtt nekikezdtem volna felhúztam a pólóm alját és a csípőmre tévedt a tekintetem. Egy tetkó volt ott. Egy farkast ábrázoló tetkó. Zack-re néztem. Kezdett nyöszörögni. Gyorsan lehúztam az anyagot. Sose fogom elmondani neki. Teljesen véletlen, hogy ilyen lett. Igaz, hogy én választottam a mintát, de a fogadás miatt csináltam.
Fogtam a ceruzáimat és nekikezdtem a rajznak. Szépen, óvatos mozdulatokkal csináltam. Teljesen belemerültem, így észre se vettem, hogy Zack felkelt.

- Ez gyönyörű.- puszilt bele a nyakamban.
Ijedtemben ugrottam egyet.- Bocsánat.- nevetett fel.

- Semmi. Csak nagyon belemerültem.- mosolyogtam. Közel hajolt hozzám és adott egy puszit a számra.- Zack. Mi van köztünk?- kérdeztem meg, ami már jó régóta mardosott belül.

Letérdelt a szék elé, és megfogta a kezem.

- Rosi. Leszel a barátnőm?- húzta fél oldalas mosolyra a száját. Ahhw, ész veszelytően nézett ki.

- Szerintem ez nem kérdés.- pirultam bele, és a nyakába borultam.- szeretlek!

- Istenem, mennyire vártam már ezt a szót.- szorított magához még jobban.- Én is szeretlek!

Kibontakoztam az öleléséből és az ágyhoz húztam. Egymás mellé feküdtünk ő pedig átkarolta a derekam. Kis köröket rajzolt e csípőmre a hüvelykujjával.

- Mi történt?

- Aaron. Beth bátya volt. Utált engem, amiért meghalt. Nagyon szerette őt. Mindegy. Nekem esett. Verekedtünk, dobáltuk egymást. Itt még emberként. Aztán átváltoztunk. Akkor törtek el a bútorok. Egyszer nem figyeltem oda, és már megkaptam az első sebet. Utána meg meghallottam Luna hangját. Mondta, hogy nem bírt már visszafogni téged.- az értetlen fejem láttán elmagyarázta.- Mivel a falkám tagja, így tudunk beszélgetni fejben. Miközben Lunával beszélgettem Aaron leszúrt. Akkor ájultam el, de még láttam, hogy kifutott a barlangból. De ne aggódj, lehet túl se élte az estét.

- Említett valami olyat, hogy volt valami ígérete. Mi volt az?

-....

Sziasztok!!! :)
Itt az új rész, remélem tetszik.
Köszönöm a sok megtekintést. Pár nap alatt 2,60K-ról felvittétek 3,03K-ra. Sose hittem volna, hogy lesz e ennyi valaha. Köszönöm nektek!❤
Hagyjatok NYOMOT magatok után! :D

Puszi: SziL. :*

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now