"- Rose.- suttogta a fülembe.- Tudsz verekedni?"
- Kicsit.- motyogtam és a Zulákra néztem. Sokkal erősebb nálam
- Oké. Akkor amit tudsz azt használd fel.- Zack átváltozott farkassá és elkezdett morogni.
Az Alfa nekitámadt a szörnynek, nekem pedig földbe gyökerezett lábam. Verték, ütötték egymást. Én meg csak néztem. Teljesen lefagytam. Mind a kettőnek már folyt a vére. Zack próbálta elharapni a torkát, de mindig kivédte. Erős Zulák az biztos.
- Rose. Fuss haza. Ezt megoldom, csak fuss.- kiabált Zack.
- Nem hagylak itt!- a sírás határán álltam.
- Menj már az istenért!- ordított. Elkezdtem hátrálni.- Menj!
Könny áztatta arccal futottam a barlang felé. Pár ág nekicsapódott az arcomnak, így pár horzsolást lett rajta.
Féltem Zacket. És én, mint egy fa, csak álltam. Nem segítettem.~~15-20 perc múlva~~
Még mindig idegesen ültem és várakoztam.
Hol lehet már? Miért nem tudtam neki segíteni? Féltem? Tettem fel a kérdéseket magamba. Lehunytam a szemem és az arcomat a kezembe temettem.
Zörgést hallottam. Levettem a kezemet és megtöröltem a szemem. Felálltam és kimentem a barlangból. Elhúztam a faágakat a szemem elöl és kinéztem. Ijedtemben sikkantottam egyet. Zack sántikálva, tiszta véresen közeledett.- Te jó isten.- szaladtam oda hozzá. Mire odaértem összeesett.- Zack! Zack!- rázogattam. Nem mozdult. Valószínű elájult.
Átvetettem a kezét a nyakamon és bevittem a barlangba. Mit csináljak? Nyugi Rose. Elkezdtem pofozgatni. Nehezem, de kinyitotta a szemét. Elrohantam és hoztam neki egy pohár vizet. Megitta aztán elfeküdt az ágyon. Azonnal elaludt.
Előkerestem egy elsősegély ládát. (ne kérdezzétek, hogy ezt hogy hozta át) Levágtam róla a pólóját és elémtárult az izmos felsőteste. Nagyot nyeltem és próbáltam nem csak a kockáira összpontosítanom.
Lemostam a sebeket, utána lefertőtlenítettem. Bekötöttem és összevarrtam a sebeit. Az arcát is lemostam. Betakartam és befeküdtem mellé. Az arcát kémleltem.
A szája enyhén elnyílt és a fekete haja a szemébe hullott. Egyből odakaptam a kezem és eltűrtem. Végigsimítottam a tökéletes állkapcsán.
Miután rájöttem mit csinálok, gyorsan elkaptam a kezem.
Miért akartam annyira hozzáérni?*Zack szemszöge*
Az ágyamba ébredtem. Körülnéztem és láttam hogy Rose mellettem szuszog. Elmosolyodtam. Felemeltem a takarót és észrevettem hogy az összes sebem elvan látva.
Rose mocorogni kezdett és kinyitotta a szemét.- Zack. Jól vagy?- ült föl
- Elvagyok.- húztam el a számat.- Honnan tudtad, hogy hogyan kell ellátni egy sebet?
- Néha jó hogyha egy orvos apád van.- rángatta meg a vállát.- Mi történt?
Hey Babák! :) Végre kitudom rakni a részt. :)
Remélem tetszik. Írjatok kommentbe véleményt. ;)
Pusz.SziL. :*
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...