" Nem szeretnél Zack-el találkozni?
- De. Remélem nem akar kicsinálni. Amikor utoljára találkoztunk elég csúnya dolgokat mondtam.- nevetett fel."Szótlanul sétáltunk a barlang felé. Aaron néha belerúgott egy-egy kőbe.
- Hova valósi vagy?- próbáltam megtörni a csendet.
- Párizs. De az üzlet miatt mindig máshol vagyok.- húzta el a száját
- Énis Párizsi vagyok. Mármint nem a kaja párizsi, hanem a város. Érted.- beszéltem össze vissza, és közbe kínosul röhögtem.
- Értem.- nevetett hangosan.
Pár perc múlva már a barlangnál voltunk.
Zack és Rose egymás melett feküdtek.- Ő lenne az a lány?- nézett Aaron az ágy felé
- Igen. Rose. Szerintem nagyon aranyos.- mosolyogtam
- Narancssárga haja van? Mi ez már.- húzta fel a szemöldökét.
- Kezem mozdul, pofád torzul.- néztem rá mérgesen.
- Mi... oh.- nézett az én fejemre is.- egy szót sem szóltam.
- Na azért.
* Rose szemszöge *
A kórház parkjába mentünk ki. Leültünk egy padra, és csak beszélgettünk hétköznapi dolgokról. Nagyon jól éreztem magam.
Estefelé egy nővér jött ki hozzánk, és szólt, hogy hamarosan menjek be.
Zackel felálltunk, és komótosan sétáltunk vissza. Elköszönt és ment is haza.
Befeküdtem az ágyba, és elaludtam.Zack még nem aludt el, úgy tűnik. Körülnéztem, de Lunát sehol sem láttam. Remélem nincs semmi baja.
Ráfeküdtem a mellettem fekvő fiúnak a mellkasára.
Egy idegen srác jött be a barlang ajtaján. Kikerekedett szemmel néztem rá.- Te meg ki a franc vagy?- néztem rá döbbenve.
Nem mondott semmit, csak elővett egy kést, és vigyorogva leült egy székre. Éreztem, hogy Zack is kezdett ébredezni. Felült és körbenézett. A fiúra nézett, és gyorsan felugrott. A kezemnél fogva behúzott a háta mögé. Értetlenül néztem fel rá.
- Örülök, hogy felkeltél Zack.- vigyorgott gonoszan.
- Mit keresel itt?- morgott rá.
- Tudod, volt egy ígéretem.- forgatta a kést.
- Hidd el, tisztán emlékszek rá.- szorította ökölbe a kezét.- Hogy a francba találtál meg?
- Nem tanítottad meg annak a fehér szépségnek, hogy nem kéne egyedül mászkálni az erdőbe?
- Mit csináltál Lunával?- jöttem ki Zack takarásából, de ő gyorsan vissza rántott
- Ő most alszik.- simított végig a késen.- Tudod drágám, azért vagyok itt, mert Zackhez volt egy ígéretem. Szerintem nem tudod, de én voltam Beth bátya. Annak a lánynak, aki meghalt. Zack miatt.- dühöngött
- Ide figyelj te szarházi. Nem Zack hibája volt. Nem tehetett arról, hogy még nem voltak annyira ügyesek. És ha még egyszer ilyet mondasz, meghalsz.
- Jajj de ijesztő valaki. Mindjárt összefosom magam.- gúnyolódott.- Inkább te fogsz meghalni, nem én.
Sajnálom, nagyon nagyon. Most tudtam csak hozni. :(
A suliba a tanárok most iratnak Tz-et és megy a hajtás.
Remélem tetszik. :)
Ui: bocsi a helyesírási hibákért.
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...