"- Néha jó hogyha egy orvos apád van.- rángatta meg a vállát.- Mi történt?"*Rose szemszöge*
- Egy vezér Zulák volt. Olyan vezér mint én és te, így sokkal erősebb volt, mint a többi.- magyarázta
- És megölted?
- Nehez, de meg.- bólogatott.
- És így most akkor az összes többi is kipusztult?
- Nem. Ilyenkor a második legerősebb veszi át a helyét.
- Zack?
- Igen?
- Neked van falkád?- érdeklődtem, de a kérdésre lehajtotta a fejét.
- Volt.- piszkálta a kezét.
- Sajnálom.
- Nem tudhattad.- mosolygott fájdalmasan.
- Mi történt?- érdeklődtem óvatosan.
- 5-en voltunk. Három fiú, két lány. Jack, Tom, Zoé, Elisabeth és én. Beth-el terveztem a jövőmet. Szerelmesek voltunk egymásba. Ő Parisba élt, így csak egy kicsi távolság volt közöttünk. Egy nap egy Zulák csapat ránk támadt. Ők még nem voltak olyan erősek, így..- nyelt egy nagyot.- ..ők meghaltak. Tudod, akik az álomvilágba meghalnak, azok a másik világba is. Azóta irtom azokat a dögöket. Nem jött egy farkas se. Magányos farkasként éltem mindennapjaimat.
- Sajnálom. É.. én nem akartam...- dadogtam
- Semmi gont. Egyszer úgyis meg kellett volna tudnod.- törölte meg a szemét.
- Sajnálom.- ismételtem. Kicsit közelebb kúsztam hozzá és megöleltem. Már amennyira tudtam a sebei miatt. A kezeit felemelte, így át tudtam ölelni a dereket, ő pedig a vállamat fogta át.
- Rosi. Semmi sincs. Lehet, hogy ez így volt megírva. Lehet, hogy Bethel nem lett volna közös jövőnk. Lehet, hogy ez így jobb.- húzott közelebb magához.
Percekig ülhettünk így.- Zack, elmegyek egy kicsit sétálni.- bontakoztam ki az öleléséből.
- Énis megyek!- akart ki kelni az ágyból, de a sebei miatt nem tudott fel álni.
- Dehogy jössz.- nyomtam vissza az ágyba.- Itthon maradsz és szépen pihensz.
- De nem biztonságos az erdő.
- Tudok vigyázni magamra.- kacsintottam rá, és kimentem.
****
Már 10 perce sétálgattam az erdőbe. Minden annyira piros.
Nagyon nagy csend volt. Leültem egy fa tövébe és néztem ki a fejemből. Lépteket hallottam. Oldalra néztem és észrevettem két kék szempárt....Tátátátáááá. Itt a rész. Sajnálom a késést, csak sok a tanulnivaló. :( :'(
Remélem tetszik. ;)
Puszi
SziL. <3
ESTÁS LEYENDO
Álomvilág
FantasíaEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...