"- Dehogy. Viszont szeretném az igazat hallani."
Zackkel egymásra néztünk és a szemünkkel próbáltunk beszélgetni.
"Mi legyen?" Néztem rá nagy szemekkel
"Nemtudom" Húzta el a száját és megvonta a vállát
"Elmondjuk?" Jeleztem a szememmel apu felé.
Zack csak nézett rám és rágta a száját. Láttam, hogy nagyon gondolkozik. Pár másodpercre rá megvonta a vállát olyan lesz ami lesz stílusban és apára nézett.- Uram. Lehet, hogy nem fog hinni nekünk.- köszörülte meg a torkát a barátom és elkezdte tördelni az ujjait
- Megpróbálom. Csak nem lehet annyira szörnyű.- dőlt hátra a székében és kényelmesen felrakta a lábát a másikra, így egy háromszöget alkotott.
- Kávét nem kérsz?- próbáltam oldani a hangulatot, de mind a kettőtől csak egy szúrós pillantást kaptam.
Körülbelül háromnegyed órát vett igénybe ez a kis eszmecsere. Zack mondott mindent én meg néha, néha közbeszóltam.
Nagyon hálás vagyok apunak, hogy a végén nem küldött minket diliházba.- Na. Mit gondolsz?- néztem rá félve
- Ki az a Beth? Hol van? És te elméletileg nem a lányommal vagy együtt?- hát. Ő is csak a lényeget tudja kivenni.
- Khm. Ez egy kényes téma, apu.
- De ő - mutat Zackra- most egyszerre van két lánnyal? Bocs fiam, nem vagy egy kicsit telhetetlen?
- Apuuu.- sziszegtem rá.
- Rendben, oké oké. Ha neki így kényelmes.- emelte fel a kezeit megadom magam stílusban
- Csak a lányával vagyok együtt. Beth a régi barátnőm, aki meghalt.
- Oh. Bocsánat. Csak nagyon zavaros ez az egész. Részvétem.
- Köszönöm.- és ezzel el is hallgatott
- Majd otthon elmagyarázom. Jó így?- néztem apára miközben megfogtam Zack kezét. Némán felemelte és egy gyengén csókot lehelt a kézfejem. Elmosolyodtam a gesztusán.
- Rendben. Magatokra hagylak titeket. Ha össze szeded magad, akkor még ma hazamehetsz. Ha fáj valamid vegyél be fájdalom csillapítót. Köszönöm, hogy ezt a bizalmas történetet megosztottátok velem. Hálás vagyok érte.- és ezzel kisétált.
És helyette egy másik alak sétált be. Dylan. Már csak ő kellett.
- A faszom.- dünnyögött Zack
- Lám lám, a kis szerelmes pár.- csapta össze a kezét és gúnyosan ránk mosolygott.
- Mit akarsz?- néztem rá mérgesen
- Jöttem megnézni a csajomat. Mert ugye az vagy, nemde?- vicsorgott
A kis ördög fióka. Csak rá kell nézni. Sugároz belőle az ellenszenv.
Fekete szemei és fekete haja van. Bőr cuccokban jár és acél betétes bakanccsal egészíti ki a szetett. Ő tényleg rosszfiú.- Nem tudsz békén hagyni? Nagyon elegem van már belőled. Vannak fontosabb dolgaim is.- vágtam hozzá dühösen
* Zack szemszöge *
Már megint ez a seggfej. Nem értem, hogy léteznek ilyen emberek. Hogy képes megzsarolni egy lányt?
Nem sok volt hátra, hogy neki menjek és jól szétverjem a fejét. Ennyire még egy zulákot sem utálok.- Figyelj haver.- szólok hozzá nyugodtam, de azért a szemem ölni tudott volna.- Nagyon sok ismerősöm van. A legtöbb lány.- huhú. Ilyen csúnya nézést sem láttam még Rose-tól.- Tudok nekik mondani rólad egy- két szép szót. Ráadásul buknak az ilyen srácokra. Na?
- Honnan tudnám, hogy igazat mondasz?- nézett rám összehúzott szemekkel.
- Mikor felkel a nap intézkedet. Csak pls, hagyj békén minket.
- Miért tenném?
- Sokkal jobb csajt találhatnál Rose-nál.- itt egy nagyot sózott a fejemre. Nevetve folytattam- Látod? Még bántalmaz is. Komolyra fordítva a szót. Mire jó az neked, hogy mindig piszkálod és zsarolod? Tudod ez gerinctelenség. A csajok ezeket nem szeretik. Jó srác vagy, valahol belül, de ezt ki is kell mutatni. Na. Szeretnéd, hogy intézkedjek?
- És ha azt mondom, hogy szerelmes vagyok Rose-ba?
- Nem vagy. Ha az lennél nem tennél vele ilyet. De csak akkor kapsz csajokat, ha komolyan békén hagysz minket.
- Rendben.- felelte vonakodva
* Rose szemszöge *
El sem hiszem. Ennyi kellett csak neki? Egy fejmosás. Ha tudtam volna.
Dylan kiment és megígértette Zack-kel, hogy szerez neki csajt.
Szeretetteljesen néztem a barátomra. Ő hangosan felnevetett és egy puszit nyomott a homlokomra.- Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen menni fog.
- Köszönöm Zack.- csókoltam meg- Szeretlek.- suttogtam a szájára
- Énis, párduckám.
625 szó. Büszkék vagytok rám? Xd
Nagyon szégyellem magam amiért nem volt mostanában rész.
Remélem tetszeni fog. Nekem eddig ez a kedvencem :)
Puszi :*
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...