"- A másik világba. Ami ott egy nap, addig itt egy fél nap. Gyorsan elfog telni. Ne aggódj. Remélem addig nem változol át amíg nem jövök vissza.
- Énis remélem."- Ufff.- szédült meg Zack
- Mi a baj?- ugrottam fel
- Nyugi. Így jelzi hogy felkéne már kelni.- nyugtatott, és lefeküdt az ágyra.- Pár óra, és újra itt vagyok. Ha átváltoznál zárkózz be.
Ahogy kimondta, lecsukta a szemeit. És gondolom a másik világba felébredt.
*Zack*
Mosolyogva keltem fel. Valami megfogott ebbe a lányba.
- Kicsim. Ébren vagy?- kukkantott be az ajtón anyu.- Siess, mert elkésel.
- Okés. Suli után elmenjek Emilyiért?
- Elmehetsz. De akkor kocsival menj suliba ne motorral. Én elmentem dolgozni. Viszem Emilyit. Jó légy. Szia.- nyomott két puszit az arcomra, és már itt se volt.
Összeszedtem magam, és elindultam a suliba. Szokás szerint mindenki engem nézett.
- Csá tesó.- pacsizott le velem a legjobb barátom, Jason.
- Helo. Mizu?
- Jött egy új csaj. Bazi dögös.- szokásos beszélgetések.
- Hogy hívják?
- Francesca. Barna haj, kék szem. Tökéletes alak.- áradozott
- Olyan vagy mint egy lány, mikor a pasikról beszélnek.- röhögtem.
- Hagyjál már. Megszerzem és kész. Egyébként hallottál a nagy balesetről? Szinte az egész város erről beszél.
- Milyen baleset?- azonnal Rose jutott eszembe.
- Egy taxist elvitt két autó. Az egyik az orrát másik a hátulját. A sofőr azonnal meghalt. A lány pedig súlyosan megsérült. Komába van. Nembiztos hogy felébred.
- Szegény. A családja mit élhet át.- húztem el a szám.- Én már csak tudom.
- Na ne legyünk depisek. Menjünk órára.
*Rose*
Zack. Hol a francba vagy már!
Hat órája már elment, nekem meg kezd más színű lenni a szemem.
Már háromszor átszaladtam a könyvön, de semmit se találtam.
Újra elkezdtem, de mostmár figyelmesen, és aprólékosan olvastam."Álomvilág könyve
1. Fejezet. Hogy jutsz ide, és mi is van itt.Ez a hely a nevezetes Álomvilág. Senki se gondolta volna, hogy létezik ez a hely. Ez a könyv mindent leír róla, ami fontos.
Kezdjük ott hogy, hogy is kerülsz ide.
Az idekerülésed oka nem más, mint egy nagy baleset a másik világba.
Mikor idekerülsz két helyre juthatsz. Egyik az erdőn kívülre, a másik pedig az erdő közepére.
A közepére az jut aki egy új fajnak a vezére lesz. Ez nagyon ritka.
Aki pedig kívülre, az egy olyan állat lesz ami már az erdőbe létezik.
Ne gondoljatok olyanokra, hogy esetleg itt van vámpír vagy démon. Azok tényleg csak kitaláltak. Itt olyan élőlények vannak akik a másik világba is léteznek. Kivéve egyet. A Zulákok. Ők ilyen keverékek. A másik világba bűnözők. Kicsit ilyenek kicsit olyanok. A lelkük mélyén van bennük jóság de nem mutatják ki."Csak faltam a sorokat. Könyv végéhez érve semmit se találtam a szemmel kapcsolatban. Üres lapok voltak a végében. Egyszer csak kirajzolódott valami.
"37. Fejezet. A szem változása."
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...